selunge Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Hei ! jeg kjøpte meg ett scullcandy headset, og det har seg slik at det ikke funka lenger Etter noen måneder ,så burde jeg levere det inn igjen? det var en viss garanti men jeg vet ikke om den holder for dette her, jeg kjøpte mitt ''headset'' på euronics setter stor pris på godt svar Lenke til kommentar
Minus Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Hvis lyden plutselig sluttet å virke kan du reklamere på produktet. Ta med deg kvittering tilbake til butikken der du kjøpte det og forklar hva som har skjedd. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Hvis lyden plutselig sluttet å virke kan du reklamere på produktet. Ta med deg kvittering tilbake til butikken der du kjøpte det og forklar hva som har skjedd. +1 Vist du alikevell må kjøpe deg et nytt. Ikke kjøp scullcandy. Jeg vet ikke hvilket du har, men av de jeg har sett er frekvensområdene meget dårlige. "Det finnes ikke bass" og "Dette skal jeg ikke ha" husker jeg var tanker jeg hadde om scullcandy, da jeg var på utkikk etter headsett for en tid tilbake. vet du hva ditt heter, så jeg kan se om det muligens er bedre enn det jeg så på? Er en stund siden jeg kjøpte meg headsett og jeg leker med tanken på å kjøpe meg noe nytt Lenke til kommentar
selunge Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2009 Hvis lyden plutselig sluttet å virke kan du reklamere på produktet. Ta med deg kvittering tilbake til butikken der du kjøpte det og forklar hva som har skjedd. +1 Vist du alikevell må kjøpe deg et nytt. Ikke kjøp scullcandy. Jeg vet ikke hvilket du har, men av de jeg har sett er frekvensområdene meget dårlige. "Det finnes ikke bass" og "Dette skal jeg ikke ha" husker jeg var tanker jeg hadde om scullcandy, da jeg var på utkikk etter headsett for en tid tilbake. vet du hva ditt heter, så jeg kan se om det muligens er bedre enn det jeg så på? Er en stund siden jeg kjøpte meg headsett og jeg leker med tanken på å kjøpe meg noe nytt Lowerider tror jeg men jeg har ikke kvittering har hørt mange har levert tilbake der det kjøpte sitt headset eller dette var ikke Scullcandy men Koss Lenke til kommentar
Minus Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Uten kvittering kan jeg aldri tenke meg at du kommer langt. Koss opererer/opererte med livstidsgaranti, men det betyr ikke at du ikke må vise kvittering ved reklamasjon likevel. Det du kan gjøre, er å ta kontakt med butikken du kjøpte headsetet i og spør om de lagrer kjøp i en database, og høre om du kan få en ny kvitteringsutskrift og så reklamere på produktet ditt. Det går i hvert fall an å prøve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå