anaconda Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Hei Jeg har en pulsklokken av typen Sigma Onyx Easy. Batteriet til pulsbeltet som fulgte med varte i kanskje et par måneder. Så begynte den å tulle. Pulsen hoppet opp og ned. Jeg kontaktet forhandler som sa at det sikkert var batteriet som var dårlig. Greit, så jeg dro til urmaker og kjøpte et nytt batteri til 60 kr! 5 dager etterpå så begynte den å tulle igjen. Bestilte da batteri fra Altitec til 25 kr stk. Pulsbeltet bruker batteri av typen CR 2032. Det er ca 3 uker siden jeg byttet batteri og nå har den begynt å tulle igjen. Synes det er rart at batteriet skal bli dårlig så fort. Hvor lenge skal det egentlig vare? Jeg trenger 5 dager i uka mellom 70-80 minutter hver gang. Er det normalt at batteriet blir dårlig så fort med slik bruk? Lenke til kommentar
War Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Så du har nå trent i 1200min / 20 timer på samme batt. Står det ikke noe på produsentens hjemmeside om brukstid pr batt? Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 Så du har nå trent i 1200min / 20 timer på samme batt.Står det ikke noe på produsentens hjemmeside om brukstid pr batt? Nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå