deepz1337 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Hei Jeg har w7 ultimate x64 og selve OS-et fungerer helt fint, helt til jeg skal starte Crysis og fear 2. "This program doesnt respond" ... Hva kan fikse dette? Har prøvd å kjøre som kompitabel med vista og xp. Disse spillene fungerte fint når jeg hadde xp x64. Hjelp? takk for alle svar : ) Lenke til kommentar
TCi Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Ikke nødvendig å bruke kompatibilitetsmodus. Du må sikkert legge til DirectX 9. Last ned den her: http://www.microsoft.com/downloads/details...b1-442d8712d553 Eller du kan sjekke platene til disse spillene. Ligger som regel der. Lenke til kommentar
deepz1337 Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 Ikke nødvendig å bruke kompatibilitetsmodus. Du må sikkert legge til DirectX 9. Last ned den her: http://www.microsoft.com/downloads/details...b1-442d8712d553 Eller du kan sjekke platene til disse spillene. Ligger som regel der. hmm.. nå fungerer fear2, men ikke crysis Lenke til kommentar
deepz1337 Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 patch? har nyeste patch Lenke til kommentar
TCi Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Installerte du Crysis nylig eller var det noe som lå igjen før du installerte Windows 7. I så fall installer spillet på nytt. Mulig en config-fil som er korrupt. Kanskje det hjelper å slette system.cfg i Game\config Lenke til kommentar
deepz1337 Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2009 Installerte du Crysis nylig eller var det noe som lå igjen før du installerte Windows 7. I så fall installer spillet på nytt. Mulig en config-fil som er korrupt. Kanskje det hjelper å slette system.cfg i Game\config det lå ikke igjen nei, installerte det igår Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå