Thomas. Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 hei, har installert windows 7. installert nettverksdrivere, og alt det. så det skal være i orden. MEN: når jeg kobler til et nettverk, jeg mottar IP, og etter 5 sekunder så kobler den fra. Sånn holder den på hele tiden..... Hva er feil? Lenke til kommentar
HauksA Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hva slags pc er det snakk om ? Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 Hva slags pc er det snakk om ? Selvbygd gaming-pc. Søkte litt på nettet, og da var det en som foreslo at driverne ikke støttet windows 7 100%. Kan det stemme? Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Om det stemmer spørs helt og holdent på hva slags hardware du har. Ingen her inne er synske så det må du nesten oppgi før noen kan gi deg ett ja eller nei. Selv kjører jeg RC på laptop og RTM på stasjonær uten problemer. edit: hva slags ruter kobler du deg til? Endret 23. oktober 2009 av Ducktoy Lenke til kommentar
HauksA Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Njæ, det som funker i vista bruker som regel å fungere i windows 7, men det kan være en løsning. Hva slags nettverkskort er det du har? Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 Om det stemmer spørs helt og holdent på hva slags hardware du har. Ingen her inne er synske så det må du nesten oppgi før noen kan gi deg ett ja eller nei. Selv kjører jeg RC på laptop og RTM på stasjonær uten problemer. Kjører RTM. Har denne. Ista kom internetten plutselig etter 20 minutter. Men forsvinner når jeg restarter igjen :s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå