Fear the Scare Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Hei jeg lurer på hvor jeg kan få kjøpt fjernstyr dimmer? I stede for sånn dimmerhjul i veggen. Jeg tenker ikke på dimmere som man setter i stikkontaken. Og om det er mulig hva er prisen på disse? Jeg trenger bare dimmeren, trenger ikke være fjernkontroll med, fordi det har jeg. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Moeller har et system som heter xcomfort, men der kan du kan neppe bruke fjernkontrollen du har Lenke til kommentar
Footy Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 må nok ta utgangspunkt i fjernkontrollen din her... hva for en kontroll har du? Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 Logitecg Harmony One Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Clas Ohlson har litt utvalg. Vet ikke om Logitech støtter det. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg ville skaffet meg en IR-Mottager i Elko Wireless serien (mange er imot denne serien, men ta en titt på det nye utvalget. det nærmer seg x-comfor standard med mye bedre utseende). med denne mottageren kan du installere all slags styringer i huset ditt og styre det med fjernkontrollen din.. gå inn på www.elko.no og les mer om Elko Wireless Lenke til kommentar
enden Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Elko Wireless ser jo veldig bra ut om man ser bort fra prisen. Det eneste jeg lurer på er hjulet i midten - har det noen funksjon eller er det bare til pynt? All informasjon jeg finner snakker om de fire bryterne, og jeg synes dimming via bryter er håpløst. Dimmingen må være på hjul. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 hjulet som du kaller det.. det er bare en runding... er til pynt, hvorfor skal dimming være på hjul? Lenke til kommentar
SaJo Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Du kan også se på www.smarthus.info, du får en IR-mottaker til X10-serien. Lenke til kommentar
enden Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 hvorfor skal dimming være på hjul? Fordi det er vesentlig raskere og mer smidig enn knapper? Jeg kan se for meg at det er vanskeligere å implementere i en slik løsning, men likevel et must for å få en fornuftig funksjonall dimming. hvorfor skal dimming være på hjul? Fordi det er vesentlig raskere og mer smidig enn knapper? Jeg kan se for meg at det er vanskeligere å implementere i en slik løsning, men likevel et must for å få en fornuftig funksjonall dimming. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå