iNeo Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Hvem sa at man kan kun ha OLED eller LED-gammeltypebakgrunsbelysning? Hvorfor ikke begge? Vi har jo begge når det kommer til 802.11a/b/g/n osv. så hvorfor ikke ha begge deler der også. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 iNeo: Hva mener du? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 iNeo: Hva mener du? Ikke sant. Vi har OLED bakgrunnbelysning i skjermen. Utendørs er dette helt ubrukelig og folk klager som bare faen over det. Men hva om de hadde implantert både OLED og vanlig/gammelstandard bakgrunnbelysning. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Trur du burde sjekke fakta her OLED har nemlig ikke bakgrunnsbelysning og jeg tviler at man kan kombinere OLED og LCD av den enkle grunn at det er to helt forskjellige metoder å vise bildet på. At folk klager over OLED i sollys, vell gi dem en lcd skjerm, de klager der også. Sollyset er såpass sterkt at det hjelper lite hva slags teknologi som brukes, eneste som funker er en lyssterk skjerm (som både LCD og OLED kan ha) Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 ebokleseren dere tenker på heter Readius: http://wiki.mobileread.com/wiki/Readius Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Trur du burde sjekke fakta herOLED har nemlig ikke bakgrunnsbelysning og jeg tviler at man kan kombinere OLED og LCD av den enkle grunn at det er to helt forskjellige metoder å vise bildet på. At folk klager over OLED i sollys, vell gi dem en lcd skjerm, de klager der også. Sollyset er såpass sterkt at det hjelper lite hva slags teknologi som brukes, eneste som funker er en lyssterk skjerm (som både LCD og OLED kan ha) vel, pixel qi ser ut til å ha noe spennende på vei, og transfleksive lcd-skjermer gjør en brukbar jobb etter hva jeg har observert... Lenke til kommentar
dredg Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 OLED skjermer har ikke baklys, det er selve materialet som lyser. Tror jeg... Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Stemmer det dregd Raijin: Den ligna veldig ja Testa akkurat sony'en min med OLED i direkte sollys, så helt fint hva som sto på skjermen, med unntak av når jeg brukte skjermen som speil for sola Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg