Mr Pepe Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Hei ! Jeg har 2 identiske WD 250 GB disker, og en 640 GB Samsung spinn point f1. Det jeg lurer på er om jeg kan kjøre de 2, 250 GB diskene i raid og 640 GB disken separat? også lurer jeg på hvordan jeg gjør det. Fant ikke akkurat mye nyttig på nett, så om dere datakyndige klarer å vise meg en guide eller noe, så ville jeg satt evig pris på Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Ja du kan kjøre de 2 diskene enten i raid 0 eller raid 1. Hvodan du gjør det står i manualen til hovedkortet. Du kan også installere Intel® Matrix Storage Manager og sette opp raid der. Diskmode i Bios må være satt til RAID.. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 Ja du kan kjøre de 2 diskene enten i raid 0 eller raid 1.Hvodan du gjør det står i manualen til hovedkortet. Du kan også installere Intel® Matrix Storage Manager og sette opp raid der. Diskmode i Bios må være satt til RAID.. Fant manualen, for prøve å lese. selvom jeg foretrekker video ! ! Men takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå