Gå til innhold

~13,3, ~5t batteritid, "lydløs", grei byggekvalitet.

Anbefalte innlegg

Trenger meg en bærbar maskin som jeg kan ha med meg rundt på reiser og ellers frakte rundt i huset :)

Maskinen skal i hovedsak brukes til surfing, men litt kontorprogrammer(office) og diverse annet(sketchup osv). Skal ikke spilles på, men greit om den kan vise litt film.

Jeg vil ha noe som ikke trenges å lades hver 2time, ei vifte som spinner i et sett og noe som ikke knirker når jeg skriver på tastaturet.

Jeg liker at den har stor oppløsning, så jo større jo bedre. Jeg kommer mest sannsynlig til å kjøre win7, men det skaffer jeg selv.

Jeg håpte å komme under 5000kr men vet ikke om det rekker, men brukt er også en mulighet.

Noen som har noen forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Om PC-en som er nevnt i posten over kan jeg si at den virker litt for tung og stor til slikt bruk som du beskriver. (etter min mening)

Vil anbefale at du ser på f.eks. denne. Lenovo(IBM) har meget godt rykte på seg ang. byggekvalitet, prisen er svært gunstig, men jeg vet lite om lydnivået. Har hatt 2 Lenovo ThinkPads, og begge har vært svært stillegående i forhold til andre maskiner (R60 og T61).

Hardware.no har også testet den, og jeg vurderer sterkt å kjøpe den selv. Testen sier at den støyer litt, og til den prisklassen kan man vel egentlig ikke forvente en PC som viser HD-film.

Endret av Kvanli
Lenke til kommentar

Har hatt HP(6910p) og er ikke noe jeg øsnker tilbake, pga batteritid, viftestøy og liten kontroll til å stille feks lysstyrken på skjermen.

Men har hørt mye bra om Lenovo, men er litt bekymret for det med viftestøyen og at batteriet kanskje bare varer 4timer, hvor fort vil det halvere seg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...