Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup X (2)

steen_jadd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Velvel, fikk ikke spilt men det er ikke akkurat det som er problemet nå.

Klarer ikke å slå PS3'en på, kommer grønt lys også kommer det gult lys i ett sekund også blinker det bare rødt hele tiden uten at det kommer noe på TV'en. Er vel ikke så mye annet å gjøre enn å bruke reklamasjonsrett på butikken jeg kjøpte det på, det er vel 5 års så det bør vel gå. Vet ikke hvor lang tid det tar da, men uheldigvis så tror jeg at jeg må gi walkover til Nextlivee. Eneste måten hadde vært å spille kampene hos en kompis men vet ikke hvor praktisk det hadde vært. Sikkert ikke så veldig.

Uff.

:(

Lenke til kommentar

Ufortjent og ufortjent. Du fikk et tabbemål i den første kampen og jeg eksperimenterte med 3-2-3-2 formasjon. I den andre kampen spilte jeg bedre enn deg selv om du også hadde sjanser. Du ble rundspilt på et par av målene akkurat som du spilte ut meg på 3 av dine 4.

Morsomme kamper, hater å spille mot Frankrike^^

Lenke til kommentar

nextlivee 3 - 3 trust47

trust47 2 - 2 nextlivee

-------------------------------------

nextlivee 0-5 trust47

Da var jeg videre. Jevnt i de første to kampene, nextlive kanskje litt uheldig i første kampen som ikke scorte 4-2 målet rett før jeg scorte 3-3, når han traff stolpen. I andre kampen var det veldig jevnt og uavgjort var riktig.

I siste kampen var det jeg som styrte alt og fortjente å vinne hele veien. Hadde vel alle sjansene og hele spillet, nextlivee traff allikevel stolpen men det var riktignok når det allerede var 3-0. Etter jeg scorte 4-0, ga nevtlivee meg et selvmål som jeg synes var litt unødvendig menmen.

Takk for kampene. :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...