Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup X (2)

steen_jadd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg og looke har spilt nå.

1. kamp 1-1

sykt ufortjent. Jeg har ballen hele kampen og han scorer på et av sine to skudd på mål, mens jeg har 14 skudd og 8 på mål.

2. kamp 4-1 til meg

styrer kampen hele tiden og fortjent seier.

takk for kampene

Endret av KRISS-
Lenke til kommentar

hva du anser som fortjent å fortjent i den første kampen er vel greit, men når man spiller med en deffansiv strategi synes jeg at jeg demmet godt opp for deg i første kamp og faktisk ble snytt for seier men men det er bare my point of view, andre kampen kapitulerte jeg når du fikk scora 2-1 målet, men men sånn er fotballen

Lenke til kommentar

1. kamp Kriss 3 - 2 Steen

2. kamp Kriss 2 - 3 Steen

3. kamp Kriss 1 - 3 Steen

Slipper inn et jævla drittmål på slutten av 3. kamp som gjør at jeg gir opp. Burde utnyttet ditt dårlige spill i 1. kamp mye bedre, du var ikke særlig god i den kampen. Irriterende at jeg begynner å spille bra på 3-0 ledelse i 2. kamp :p

Bra kamper, lykke til videre :)

Lenke til kommentar
1. kamp Kriss 3 - 2 Steen

2. kamp Kriss 2 - 3 Steen

3. kamp Kriss 1 - 3 Steen

Slipper inn et jævla drittmål på slutten av 3. kamp som gjør at jeg gir opp. Burde utnyttet ditt dårlige spill i 1. kamp mye bedre, du var ikke særlig god i den kampen. Irriterende at jeg begynner å spille bra på 3-0 ledelse i 2. kamp :p

Bra kamper, lykke til videre :)

Enig i oppsummeringen din av kampene. Jeg fryktet på forhånd hvordan det skulle gå med tanke på at det begynner å bli en stund siden jeg spilte aktivt en-mot-en. Var utrolig slurvete i første kamp, og var ytters heldig som slapp unna med 3-2. Skal dog sies at jeg "ga" deg det første målet i tillegg til at jeg bommet alene mot keeper på overtid.

Roter selv vekk en 3-0 ledelse i andre kamp og slipper deg dermed inn i kampen. Syntes jeg var jevnt over bedre enn deg i andre kamp. Synes jeg spilte meg brukbart opp etter en elendig første kamp.

Føler jeg har rimelig kontroll i tredje kamp. Slapp ikke til mange sjanser. Men skal legge til at jeg aldri på noe tidspunkt følte meg trygg. Var hele tiden helt åpent om hvem som skulle gå videre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...