Looke Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) grattis første kamp kriss 1-1 loke andre kamp kriss 4-1 loke Endret 8. november 2009 av Looke Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Jeg og looke har spilt nå. 1. kamp 1-1 sykt ufortjent. Jeg har ballen hele kampen og han scorer på et av sine to skudd på mål, mens jeg har 14 skudd og 8 på mål. 2. kamp 4-1 til meg styrer kampen hele tiden og fortjent seier. takk for kampene Endret 8. november 2009 av KRISS- Lenke til kommentar
Looke Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 hva du anser som fortjent å fortjent i den første kampen er vel greit, men når man spiller med en deffansiv strategi synes jeg at jeg demmet godt opp for deg i første kamp og faktisk ble snytt for seier men men det er bare my point of view, andre kampen kapitulerte jeg når du fikk scora 2-1 målet, men men sånn er fotballen Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 Glad for å se at Kriss og Looke har fått spilt kampene sine. Klokken 2200 i kveld trekker jeg 1/4-finalene. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 Kvartfinalene er trukket: Nextlivee - Tc47 Steen_Jadd - Kriss Lilleru - Fontastic Aunron - Sindre Lykke til Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Gleder meg til å revansjere mitt forrige tap mot deg Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Gleder meg til å revansjere mitt forrige tap mot deg Vi får nå se på det... Jeg har mest sannsynlig ikke tid til noe spilling i morgen. Har tid hele tirsdag og onsdag. Håper det passer for deg en av de dagene. Endret 8. november 2009 av steen_jadd Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Dexter, har du mulighet til å spille idag? Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg kan spille idag ja, passer det rundt 20.00? Bare legg meg til på psn: lilleru Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) har vert på ps3en nå siden 19.50 og du er ikke på, må gå om 30min så hvis du ikke kommer før 21 rekker vi det ikke Endret 9. november 2009 av Saiyaman Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Si i fra når du vil spille, Sindre. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Si ifra når du kan, Nextlivee. Er klar whenever! Senere i kveld eller på senkvelden i morgen, og spesielt på torsdag kveld siden jeg har fri på fredag og greier. Lenke til kommentar
nextlivee Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 legg til w3eser(at)hotmail.com på msn, så tar vi det fortløpende! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Si i fra når du vil spille, Sindre. Greit at det ikke blir før til helga? Litt lekser og prøver og sånn nå i uka. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 10. november 2009 Forfatter Del Skrevet 10. november 2009 Jeg har spilt mine kamper mot Kriss. Han vant første kamp 3-2. Jeg vant andre kamp 3-2. Det hele ble avgjort i en tredje kampe jeg vant 3-1. Det var tre utrolig spennende kamper, takk for kampene Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 1. kamp Kriss 3 - 2 Steen 2. kamp Kriss 2 - 3 Steen 3. kamp Kriss 1 - 3 Steen Slipper inn et jævla drittmål på slutten av 3. kamp som gjør at jeg gir opp. Burde utnyttet ditt dårlige spill i 1. kamp mye bedre, du var ikke særlig god i den kampen. Irriterende at jeg begynner å spille bra på 3-0 ledelse i 2. kamp Bra kamper, lykke til videre Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 10. november 2009 Forfatter Del Skrevet 10. november 2009 1. kamp Kriss 3 - 2 Steen2. kamp Kriss 2 - 3 Steen 3. kamp Kriss 1 - 3 Steen Slipper inn et jævla drittmål på slutten av 3. kamp som gjør at jeg gir opp. Burde utnyttet ditt dårlige spill i 1. kamp mye bedre, du var ikke særlig god i den kampen. Irriterende at jeg begynner å spille bra på 3-0 ledelse i 2. kamp Bra kamper, lykke til videre Enig i oppsummeringen din av kampene. Jeg fryktet på forhånd hvordan det skulle gå med tanke på at det begynner å bli en stund siden jeg spilte aktivt en-mot-en. Var utrolig slurvete i første kamp, og var ytters heldig som slapp unna med 3-2. Skal dog sies at jeg "ga" deg det første målet i tillegg til at jeg bommet alene mot keeper på overtid. Roter selv vekk en 3-0 ledelse i andre kamp og slipper deg dermed inn i kampen. Syntes jeg var jevnt over bedre enn deg i andre kamp. Synes jeg spilte meg brukbart opp etter en elendig første kamp. Føler jeg har rimelig kontroll i tredje kamp. Slapp ikke til mange sjanser. Men skal legge til at jeg aldri på noe tidspunkt følte meg trygg. Var hele tiden helt åpent om hvem som skulle gå videre. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 I 3. kampen var du veldig god i forsvar, jeg kom ikke igjennom så mye der. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 12. november 2009 Forfatter Del Skrevet 12. november 2009 Setter fristen for å spille kvartfinalene til søndag 23:59. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå