Asak Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Oppdaget plutselig at Windows selv har konfigurert/installert en rekke printere den selv har funnet på nettet. Noen som har vært borti lignende ? Alle printerne har fått navn som: Auto hp deskjet 980c on FRANK Auto HP LaserJet 6L on RUDRA etc etc Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Javel, hva slags nettverk er det snakk om her da? Trådløst? Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Fikk det samme under tg, var mange som hadde satt opp at de delte printere der....... (en tvers ovenfor meg hadde faktisk med en ) Lenke til kommentar
Asak Skrevet 22. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2003 Det er ikke trådløst nett. men kabelbredbånd. Men hvorfor skal Windows gjøre dette, jeg har ikke bedt om hjelp til å installere andre printere enn mine egne. Windows har faktisk installert 5 printere som ikke er mine ! Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Det er ikke trådløst nett. men kabelbredbånd. Men hvorfor skal Windows gjøre dette, jeg har ikke bedt om hjelp til å installere andre printere enn mine egne. Windows har faktisk installert 5 printere som ikke er mine ! Det er ihvertfall ikke Windows sin feil, det må være oppsettet av nettverket og ev. naboens problem. Lenke til kommentar
Os|r|s Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Send en utskrift til alle printerene med "All Your Base" på Hadde nok skremt nabo'n ja Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Fikk det samme under tg, var mange som hadde satt opp at de delte printere der....... (en tvers ovenfor meg hadde faktisk med en ) Hehe, hvor satt du? jeg hadde med laserprinter nemlig Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Rad 41, tror det var blekksriver han hadde med Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Hva i urskogen skal man med printer på TG? :o Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 ROFL hvorfor tenkte jeg ikke på å ta med PRINTER på TG? Visste det var noe jeg glemte.. btw, var printern modda eller? Lenke til kommentar
arcade Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 <kødd> Ja, printern var overklokka og modda med plexiglass og røde katoder både bak glasset og på skriverhodet. Det var en HP 990Cxi som var overklokka til å skrive 25 sider i minuttet (har prøvd med 27, men da tok vannkjølinga kvelden). </kødd> Bare måtte Arcade Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Kunne ikke se at den var modda.. Ja, jeg og mine kamerater lo "litt" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå