inoxx Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Er det noen som vet hvor bra det integrerte skjermkortet på denne pcen funker. Eller annen form for info som jeg burde vite. Noen som har testa det med 3dmark ? Takker for alle svar Lenke til kommentar
ottbor Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Er det noen som vet hvor bra det integrerte skjermkortet på denne pcen funker. Eller annen form for info som jeg burde vite. Noen som har testa det med 3dmark ? Takker for alle svar Dinside.no har testet et shuttle kabinett, se denne linken: http://www.dinside.no/php/art.php?id=85673&=katnav Hilsen Otto Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Husk at denne maskinen ble testet med en minnebrikke på dinside.no. Maskinen er utstyrt med nForce2-chipset, og denne støtter dual DDR. Jeg har prøvd med både singel og dual-DDR på mitt nforce2 med innebygget grafikk, og jeg fikk halvparten så mange 3dmarks med singel... (samme minnestørrelse totalt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå