standby Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Da fikk jeg de 3 røde lysene på en gammel 360... Når den er modifisert, er det da noen vits å sende den inn? Har hørt litt forskjellig, de fleste sier at Microsoft ikke rører den når den er modifisert, mens noen få andre sier at de fikser den uansett. Har noen forsøkt å sende inn en modda? Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Kjøpe garanti-klistremerke og putt det der ditt pleide å være. Funka for meg. Hint: Søk på Warranty Sticker 360 på Ebay. Lenke til kommentar
HolyKrist Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Sendte inn min modda xbox for 3-4 uker siden...var litt merker i garanti-klistremerke. men jeg fikk tilbake en ny(brukt) xbox+ 1mnd live. så hvis merket ikke er alt for mye skadet så kan du sende den inn...eller kjøpe et merke som nevnt over meg... Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 http://forums.maxconsole.net/showthread.php?t=41543 ikke noe annet å si. Du trenger ikke klistremerket heller. Lenke til kommentar
Tulelgeit Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 er den modifisert så har du ingen garantier på at den vil bli fikset, men virker som mange har kommet seg igjennom. Å kjøpe et klistremerke øker dine sjangser betraktelig. Om den blir tatt som tampered så vil du ikke kunne sende konsollen inn for repair igjen, så bedre å være på den litt mer sikre siden Lenke til kommentar
FlyingPenguin Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg fikk noe tull med min xbox og sente den inn til ms, fikk den tilbake som tampered, noe som fikk meg til å bli fly forbanna siden jeg hadde kjøpt min NY på Elkjøp . Enda med at jeg måtte kjøpe ny Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Skal du kjøpe klistremerke, så må du vite HVILKET klistremerke du skal ha.... Det er nemlig 2 forskjellige Også må boksen være fri for merker på klipsene osv, slik at det ikke syns at den har vært åpnet. Siden dette er en eldre boks, så er det kanskje like greit å selge den, og kjøpe seg en ny med hdmi osv... jeg kjøper den gjerne Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Nei ikke selg den. Du bør først prøve funker det ikke anbefaler jeg deg å legge den ut på finn får høyest pris. jeg kjøper den gjerne Istedefor å hjelpe han tenker du på din egen fordel. Endret 23. oktober 2009 av The-One Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Nei ikke selg den. Du bør først prøve funker det ikke anbefaler jeg deg å legge den ut på finn får høyest pris.jeg kjøper den gjerne Istedefor å hjelpe han tenker du på din egen fordel. Hva feiler det deg?? Jeg har ikke sagt at han MÅ selge den til meg, selvfølgelig så skal han selge den til høystbydende, jeg bare meldte min interesse... Jeg hjalp han også med å si at det fantes 2 forskjellige klistremerker, og at boksen å være uten merker når hen leverer den inn. Er den ikke det, så mener jeg at det er bedre at han selger den til noen som vil prøve å fikse den, evt en som har et uskadd chassie han kan bytte over, for så å sende den inn.. Sender han den inn, og de finner ut at den er åpnet og flashet, så blir konsollen også bannet fra live, og da er den ikke verdt en dritt etterpå Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 konsollen også bannet fra live Kilde? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 konsollen også bannet fra live Kilde? Er bare å bruke sunn fornuft det egentlig... Men ja, det har skjedd med en konsoll jeg sendte inn... Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Du er ikke en god nok kilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå