Rock`n Roll Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Min ordre er også slettet. Har kjøpt noen filmer derfra. Men og få en ordre slettet uten og få en e-mail og / eller andre unskyldninger, så har de hvertfall mistet meg som kunde.. Jævla humlepunger. Lenke til kommentar
Futurama Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Nå har det gått 5 måneder og ordren ligger fortsatt til behandling. Dette er jo bare lureri. De kunne sagt ifra at de ikke tar inn flere PS3 Eye ihvertfall. Da jeg bestilte var det fri frakt,men nå står det 100 kr + frakt ,så jeg skal slette denne ordren nå. Er det noen av dere andre som har denne ordre inne enda? Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Haha. Hadde helt glemt at jeg bestilte denne. Når jeg logget på playx nå så stod den der enda. Dette er bare dumt og amatørmessig av playx. De bør si fra til kundene sine at denne ordren utgår. Lenke til kommentar
nortridge Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Kan de bare avstå fra å levere her? Skulle jo tro de binder seg til en avtale. Lenke til kommentar
beverpower Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Nesten helt glemt at jeg hadde bestilt dette selv! Men seriøst.. de kan da ikke holde på slik? Er det love, da?! Lenke til kommentar
nortridge Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Nesten helt glemt at jeg hadde bestilt dette selv! Men seriøst.. de kan da ikke holde på slik? Er det love, da?! Skulle ikke tro det, nei. Noen som vet om hvilke lover/regler som gjelder her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå