Mazeking Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Eye Of Judgement!!! Det er et spill som bruker kamera... hadde glemt det. eoj suger altså så sinnsykt balle med det medfølgende kameraet. Kjøpe det vel for 2 år siden da det ble sluppet. Snakker vi nå om en oppdatert versjon av Playstation eye i forhold til den som har vært ute intill nå? Da ps eye kom var det flere som mente at dette var dårligere enn kameraet til ps2. Har kjøpt en masse ps3 spill som støtter kamera via Playstation store, men de fungere alle skikkelig dårlig og er morsomme i ca 10 minutter. Ta en kikk på eye of jugdement demo på YouTube. Der ser det knall ut, men hjemme i stua plages man med blast og dårlig kamera bilde. En USB kabel som veier mye mer enn plastiskkamera og plastikkstativet så det kommer veldig fort ut av possisjon. Som sagt så håper jeg at dette er en trådløs oppdatert utgave med høyere oppløsning. Hvis ikke såver det penger ut av vinduet, 10 minutter morro for deretter å havne bakerst i skapet Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Kan vel også brukes på PC vel? Med korrekte drivere, jepp! Betyr det at man kan koble et normalt pc-webkamera til PS3 og det vil også funke? Jepp, noen vil virke. De må være class compliant, altså ikke trenge annen driver enn OSet's driver. Se her for en liste over PS3-kompatible Webcams Anbefaler likvel å kjøpe PSeye. I forhold til denne prisen er det et godt kjøp. Husk at det har 120FPS!! Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Eye Of Judgement!!! Det er et spill som bruker kamera... hadde glemt det. eoj suger altså så sinnsykt balle med det medfølgende kameraet. Kjøpe det vel for 2 år siden da det ble sluppet. Snakker vi nå om en oppdatert versjon av Playstation eye i forhold til den som har vært ute intill nå? Da ps eye kom var det flere som mente at dette var dårligere enn kameraet til ps2. Har kjøpt en masse ps3 spill som støtter kamera via Playstation store, men de fungere alle skikkelig dårlig og er morsomme i ca 10 minutter. Ta en kikk på eye of jugdement demo på YouTube. Der ser det knall ut, men hjemme i stua plages man med blast og dårlig kamera bilde. En USB kabel som veier mye mer enn plastiskkamera og plastikkstativet så det kommer veldig fort ut av possisjon. Som sagt så håper jeg at dette er en trådløs oppdatert utgave med høyere oppløsning. Hvis ikke såver det penger ut av vinduet, 10 minutter morro for deretter å havne bakerst i skapet Nei, dette er PSeye, og det er absolutt ikke verre enn PS2. Har det selv, og har prøvd EyeToy-kameraet til PS2. PSeye har auto-fokus og optisk zoom (manuell). Fungerer bra med rimelig greie lysforhold. Til hundre kroner er det et røverkjøp. Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Bestilte dette i forrige uke selv, men er det noen som har noe erfaring fra playx.no? Ikke at jeg stresser med og få tak i det kameraet, men bare lurer på når de får det inn eventuelt, for det har ikke blitt sendt enda.. Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Bestilte dette i forrige uke selv, men er det noen som har noe erfaring fra playx.no? Ikke at jeg stresser med og få tak i det kameraet, men bare lurer på når de får det inn eventuelt, for det har ikke blitt sendt enda.. Heh, tipper dette er et billig parti som playx har fått inn. Regn med å vente i hvertfall til jul før du får det. Kjøpte headsettet fra play.com i april, tror jeg fikk det i August, var det ikke noe slikt dabear? Lenke til kommentar
dabear Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Fra play.com bestilte jeg headsettet 02/06/2009 og mottok det i slutten av august. Nå er jo playx og play.com to forskjellige nettbutikker, men det som nordemoniac prøver å si, er at den som venter på noe godt ikke venter forgjeves Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 der var det bestilt. Takk for tips Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 tja kan vel alltids vente. Men ikke for og gå off topic, men er det noen som vet om billig mic til ps3? original selvfølgelig.. Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) tja kan vel alltids vente. Men ikke for og gå off topic, men er det noen som vet om billig mic til ps3? original selvfølgelig.. Headset du tenker på? Det finner du på Play.com Koster rett under 170,- inkl. frakt. Er på lager også! Du har det innen en uke eller to. PS: koble den medfølgende kabelen øverst på headsettet og til PS3 første gang du bruker (og lader) headsettet. Dermed blir de to koblet sammen, og du får opp et fancy lite panel på din PS3 som viser status på mikrofon, batteri etc. Fra play.com bestilte jeg headsettet 02/06/2009 og mottok det i slutten av august. Nå er jo playx og play.com to forskjellige nettbutikker, men det som nordemoniac prøver å si, er at den som venter på noe godt ikke venter forgjeves Sjekket min ordre til Play.com på headsettet. Bestilt: 14/04/2009 Sendt: 12/08/2009 Fire måneder tok det faktisk + et par uker for å få den til Norge. Endret 1. november 2009 av nordemoniac Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) 4 måneder ja, det kan ta litt tid... Endret 1. november 2009 av andr3asb Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 4 måneder ja, det kan ta litt tid... Men nå er den jo på lager, så går jo tvert. Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Ligger fortsatt på tilbud denne! Lenke til kommentar
praystation Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Sendte en mail til dem for en liten stund tilbake for å høre hva status var og fikk følgende beskjed: Hej.Det er desværre i restordre fra vores leverandør og vi har ikke noget nyt leveringsdato fra dem. Ønsker du at vente, bestille noget andet eller ønsker du at annullere din ordre? Vi beklager meget. Vh Playx kundeservice. Så tror nok det kan ta en del uker/måneder før denne blir ekspedert Men kanskje det hjelper hvis flere maser....? Endret 24. november 2009 av praystation Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Ja, desto flere som maser på PlayX desto raskere vil produsenten til leverandøren jobbe. De vil nok hive seg over produksjonsbåndet uten å nøle for å få de få kronene som venter på dem per kamera. Lenke til kommentar
Juggah Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Noen som har fått PS3 Eye fra Playx ennå? Lenke til kommentar
Perre Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Fremdeles ingen som har fått dette? Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Nope, ordren ligger fortsatt innne dog. En jeg kjenner fikk sin ordre slettet uten noen form for info. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg har fått slettet ordren min, uten noen ytterligere informasjon, så det er nok bare å glemme dette tilbudet. Var vel for godt til å være sant. Lenke til kommentar
Perre Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Hmm... Da må jeg vel se over kontoutskriften min og sjekke om pengene er satt tilbake på konto (synes å huske at jeg ble trukket 100 kr da jeg bestilte). Skuffende av playx... Edit: Ordren ligger fremdeles inne hos playx, men det ble ikke trukket noe beløp da jeg bestilte. Får vel vurdere å droppe bestillingen. Endret 2. januar 2010 av Perre Lenke til kommentar
2die4 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Haha, var visst for godt til å være sant ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå