Conkey Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Vel emnetittelen sier vel det jeg lurer på. mitt forrige TOxic kort tok kvelden, men fikk refundert pengene da det ikke lengre fantes på lager. Finner det ikke i noen norske butikker nå. Er det i så fall en grunn til at de er ute av markedet igjen? Hvis så er tilfelle: noen som har tips til nytt skjermkort av tilsvarende "kaliber" og i prisklasse rundt 2k? Er litt skeptisk til standard ATI kort pga støy, Toxic kortet var der helt genialt. Lenke til kommentar
mpolden Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg ville vurdert ett av de ferskeste kortene til AMD/ATI hadde jeg vært deg. Enten HD 5870 eller HD 5850. Lenke til kommentar
Conkey Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg ville vurdert ett av de ferskeste kortene til AMD/ATI hadde jeg vært deg. Enten HD 5870 eller HD 5850. Hvordan er disse på støy? Er helt ute på dette med frekvens ol (derfor kjøpte jeg et oc kort sist). Er disse nye kortene bedre (klarer høyere setting i krevende spill) enn standard 4890 kort? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 5870 kan faktisk denge dagens GTX 295, så det sier seg litt selv det da. Støymessig varierer det etter hva du setter vifta til dog. Lenke til kommentar
Conkey Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) 5870 kan faktisk denge dagens GTX 295, så det sier seg litt selv det da.Støymessig varierer det etter hva du setter vifta til dog. Kan min Corsair HX620W powersupply dra disse kortene? Endret 21. oktober 2009 av Conkey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå