robba3 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Hei ! Jeg skal bygge meg en pc , men jeg er ekstremt usikker på hvor mye hovedkortet har til hjelp på ytelse ? Har valgt et Asus p6t Deluxe V2 men sy€nes prisen er litt stiv . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Riggen: . . Asus (p6t SE/p6t deluxe v2) . . Asus radeon hd5870 . . Ocz Gold 6GB 1600 mhz 8-8-8-24 (kjøpt) . . Intel I7 920 (kjøpt) . . Vista H-P 64 bit . . 750 samsung f1 spinpoint (kjøpt) . . mist 650 W(kjøpt) . . Nzxt tempest (kjøpt) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. Men har hovedkortet så utrolig mye å si på ytelse at man burde ta det dyreste P6T deluxe V2 eller kan jeg ta P6T SE ? Lenke til kommentar
pstub Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Tror ikke du vil merke noen stor forskjell på de to kortene... Gå for det billigere du, og lykke til! Ser ut som en helt OK maskin! Dog ville jeg ikke kjøpt Vista nå, med tanke på at W7 lanseres i morgen!!! Lenke til kommentar
robba3 Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 Ok Takk for svar :D:D:DD: da går jeg for det billige Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå