Gjest Guest_Jattajatta81_* Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Hei. Saken er som følger. Jeg brøt med min samboer for vel en mnd siden. Slet litt med det, men nå for en uke siden ble det litt komplisert med en jente på 19 som jeg har kjent en stund. Hun er ung, men kler seg bra å er seriøs i livet. Problemet er at hun rett å slett er nydelig ser ut som en dukke å hun smigrer meg til de grader. Klarer rett å slett ikke holde meg unna. Var å kjøpte meg bil igår å imorgen flytter jeg inn i ny leilighet. Jaja dere vil vel vite hvor gammel jeg er ja jeg er 9 år flere altså 28. Er ikke ute etter unge jenter forsåvidt men hun får meg til å føle meg så bra. Det at hun er ufattelig pen å snill gjør det ikke lettere for meg. Så skal jeg se hvordan det går eller bryte helt, er ikke klar for noe veldig seriøst nå egentlig. Men kommer ikke til å såre denne jenta det er sikkert. Hun får alle tankene mine fra eksen over på henne føler bare at alt er på topp med henne. Vil bare at hun ikke skal føle at hun må stramme seg opp fordi jeg har noen år bak meg å sånn. Jeg trenger å ragge litt nå. Leve litt rett å slett. Låste meg veldig med eksen å det skal ikke skje igjen. Takk til de som kommer med seriøse innlegg. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Prøv deg frem rett og slett. Har du lyst til å bruke tid sammen med denne jenta, så er det akkurat det du skal, så får fremtiden vise hva enden på visa blir. Om hun er 19 tilsier all statistikk at det ikke er noe du kommer til å ende opp med, men hvem vet man har jo den andre delen av statistikken som tilsier det motsatte også. Alder er for så vidt bare tall så fort man passerer en viss alder, så akkurat det skal du ikke se for mye på. Så mitt råd vil være å leve livet som du selv sier. Prøv deg frem, og gjør det du har lyst til å gjøre. Hva fremtiden bringer vil være umulig å si akkurat nå, men hvis denne jenta får deg til å skjelve i knæra, og få tankene vekk fra eksen, så er det akkurat det du trenger. Om det er for noen mnd eller om det blir årelangt vet du ikke, men det vil være godt for deg uansett. Det eneste sikre er at ut i fra det du skriver, kommer du til å angre hvis du ikke ser hva som skjer. Lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå