Gjest Guest_Mann_* Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hei, holder dette kort og konsist. Kjæresten min vil ha sidesprang med det samme kjønn, altså andre jenter, ikke nødvendigvis nå, men i alle fall i fremtiden. At jeg er med på dette er uaktuelt. Jeg kan få ha sidesprang med samme kjønn jeg også (andre menn), men det er latterlig lite aktuelt for min del. Hvordan vil folk reagere på dette? Hvor vanlig er det? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Helt uaktuelt for vår del. Men det er helt greit for deg eller? Lenke til kommentar
weebl Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Om jeg har hatt dame, og hun har villet ha seg med ei anna jente samtidig som vi er sammen så har jeg nok ikke villet likt det. MEN 3-kant har jeg sett helt anderledes på. om den består av 2 jenter og meg da Lenke til kommentar
Gjest Guest_Man_* Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Nei liker ikke tanken, og hun vet det, men tror hun satser på at jeg blir OK med det etterhvert, noe jeg ikke nødvendigvis blir, vet ikke... Skal sies at hun har et kort forhold med en jente bak seg, og sier hun aldri kunne forelske seg i jenter lengre, bare sex. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Pics, Film eller live. Ellers, no way! Lenke til kommentar
Gjest Guest_Mann_* Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Pics, Film eller live. Ellers, no way! Har selvfølgelig tenkt det samme, men hva er egentlig grunnen til at det blir greit da? Fordi man får en fantasi oppfylt, fordi det bare er opphissende (hvis det er det) eller fordi det er tryggere, med tanke på forholdet og evt. sjalusi? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Fordi det er Hawt! Skal hun få kose seg, så skal faen du få kose deg å! Lenke til kommentar
WillyWanker Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 dama har sagt det samme til meg å vi har spøkt litt rundt med det. Hun forslo ein trekant litt spøk men hinte til at hun vil. personlig vil eg ikke at hun skal ver med noen andre gutt eller jente. siden eg har ingen ønsker å ver med noen andre sjøl. jenter å deiras fantasier altså mulig eg kunne klart ein fylle trekant der alt er bare lek å moro. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Fordi det er Hawt! Skal hun få kose seg, så skal faen du få kose deg å! +1 og husk jenter liker straighte gutter så å ha seg med 2 stk samtidig må jo gjøre deg megastraight ;p Lenke til kommentar
Sonsol Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Er jeg den eneste som tenker "troll"? I tilfelle det er seriøst: The F*CK, man? Seriously? Enten mener du at hun vil ha seg med ei jente uten at du får være med, eller at hun kjøre trehjulssykkel. Svaret er ganske klart NEI og JA! Lenke til kommentar
Gjest Guest_Mann_* Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Er jeg den eneste som tenker "troll"? I tilfelle det er seriøst: The F*CK, man? Seriously? Enten mener du at hun vil ha seg med ei jente uten at du får være med, eller at hun kjøre trehjulssykkel. Svaret er ganske klart NEI og JA! Ingen troll her. Hvis andre er på leting etter troll, får de bare stikke fra tråden med en gang. Og ja, jeg er seriøs, ikke brukt noen smileys her, har jeg vel? Ut fra svarene til nå, høres det ikke vanlig ut at jenter får ta sidesprang med andre jenter, når man er i fast forhold. Da vil gutta være med. Enig der! Lenke til kommentar
holar Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg har i et tidligere forhold vært nødt til å ta stilling til denne problemstillingen. Før jeg ville føle på om det ville være utroskap, så måtte jeg tenke gjennom problemstillingen. 1) Ho sier fra til deg på forhånd, altså vil hun ha en dialog. 2) Kjæresten din er vel sannsynligvis bifil. Dette betyr at ho har behov som du, uansett hvor god elsker du er, ikke vil kunne dekke. Jeg kom den gangen til at det ville være i orden for meg. Dette nettopp pga hennes behov. Selvsagt så kan det være at du er heldig nok til å få bonus i form av at den ho sjekker opp ønsker trekant, men ikke sats på det. Jeg kjenner flere i min omgangskrets som har løst dette til begges fornøyelse. Det som det da går på, og som du må ta stilling til, er om dette vil være mulig for deg å leve med - uten at du opplever det som utroskap. Sannsynligvis bør dere snakke mere om dette, og du bør kunne stille slike krav som at du skal ha kjennskap til det på forhånd. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg ville ikke synes det var greit så lenge hun hadde nektet meg å ta en del av det. Hvis min kjære ville hatt seg med ei annen jente så kunne det vært OK så lenge vi hadde vært sammen om saken. Hvor involvert jeg skulle vært kunne vært opp til diskusjon, men hadde ikke synes noe om at min kjære skulle hatt noen seksuelle eventyr uten at jeg fikk ta del av moroa. Lenke til kommentar
Morten1987 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Tror nok jeg hadde sagt nei, i og med at dette egentlig er utroskap, og hvis du godkjenner dette nå så kan det få store konsvekvenser senere med tanke på at du har liksom "godkjent" utroskapet. Enten får du bli med på leken, eller så. Ja kom ikke på noe mer. Lenke til kommentar
tNy Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 At hun vil ha seg med en annen jente. Da burde du få ha deg med en annen jente. Sier ikke at du vil ha det. Men hvis hu er bifil er det akkurat samme greia.. Lenke til kommentar
Powerpie Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Kjæresten er hetrofil og bisexuell. Ikke bare staver du begge begrepene feil, men du har også fullstendig i det du prøver å si. Hun er _bare_ biseksuell. Bli med på leken hadde nok vært et stort pluss ja =D Førovrig hadde det holdt for meg hvis hu hadde tatt opp hele greia på bånd(gjett om ikke sakene blir solgt på nettet etter breakup) ^^ Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) -off topic og fjernet- Endret 23. oktober 2009 av Sovehest Lenke til kommentar
Powerpie Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Ser man det. Kjæresten er også Heterofil. Hun er jo forelsket og har følelser for kjæresten som er gutt. Det var en tidligere i tråden som mente kjæresten var bifil, noe hun sannsynligvis ikke er. Jeg ville bare poengtere dette. En som er biseksuell er både hetero- og homofil. Man kan ikke like begge kjønnene, for IGJEN å bare like et av dem, slik du prøver å poengtere. Heteroseksualitet dreier seg om ekslusivitet i forhold til det andre kjønnet, og definisjonen er derfor UMULIG å addere hvis man i tillegg er biseksuell. Kjøp en ordbok.... Endret 23. oktober 2009 av Powerpie Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Du setter egne grensen for hva som er utroskap, så du får selv finne ut om du bryr deg. Personlig setter jeg det at kjæresten er med på trekant høyt, men det skal godt argumenteres for at jeg skal gå med på å ikke være med. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Per dags dato hadde jeg ikke gått med på det med min kjæreste, men jeg holder mulighetene åpne for fremtiden. Om forholdet varer lenge er det meget godt mulig jeg hadde gitt klarsignal om ønsket hadde vært der. En annen dame kan tilby noe jeg ikke kan, samtidig kan jeg tilby noe en dame ikke kan. Så jeg kan ikke si jeg føler meg så spesiellt truet av tanken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå