geokri Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 disser da ikke noen, og er det noen som oppfatter det sånn så beklager jeg! men kunne jo ikke akkurat lukte at det var propellen sitt innlegg du sikta til når du ikke skreiv det eller quota han, regner med at vi alle er her for å hjelpe dem som starter en post, ikke de som blander seg inn i posten med sine ting, de kan egentlig starte sine egne poster Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 hadde de den medionen med dvdbrenner til 13k?? Nei, den hadde ikke DVD-brenner. Den hadde DVD/CD-RW Combo: DVD-rom som også kan brenne cd-er da er det jo ikke nærheten samme pcen du snakker om, den som trådstarteren spurte om har jo widescreen skjerm, 60gb hd,dvdbrenner og geforce4 Go med 64 mb minne som jeg tipper gir mer enn 1700 i 3dmark! Synes det ser ut som en ok pc til en ok pris jeg, kan sikkert hende at batteritide er litt slapp, men hvor lenge er man uten å være nært en kontakt? Hei. Jeg har testet denne. 4550 poeng i 3d mark 2001. Meget lydløs. Sammenligned med Amilo DP2800. Widescreen skjerm, men litt for lite oppløsning. Skulle vært 1920 x noe (det hadde vært rått) Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Medion er som det blir sagt her, store i Tyskland, Benelux og Sveits. Maskinene har få reklamasjoner, og går stødig. Jeg sitter selv på en Stasjonær medion her på service. Maskinene har følgende ulemper: litt viftestøy, Relativt høyt strømforbruk (desktop-komponenter), litt dårlig synsvinkel på skjerm, må sendes inn til Infocare for Minneoppgradering. Fordeler: VELDIG mye PC for pengene, driftsikker maskin, solid kundeservice, servicepartner i Oslo (Infocare) og, IMO, et penere design enn acer og compaq. Lenke til kommentar
xantarion Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Medion er et kjempestort merke i England, Tyskland og USA. De har akkurat kommet inn på markedet i Norge, og kjører nok knallhardt på prisene for å få markedsandeler. Nyt de lave prisene mens det varer ! Har sjøl en Medion Laptop (har widescreen) og Medion stasjonær (3ghz), ikke hatt noe problemer. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Fordeler: VELDIG mye PC for pengene, driftsikker maskin, solid kundeservice, servicepartner i Oslo (Infocare) og, IMO, et penere design enn acer og compaq. Akkurat nå skammer jeg meg for at jeg jobber sammen med deg! Hvordan i all verden kan du si at de er penere enn Acer og Compaq?! Medion-maskinene er noe av den verste søppla jeg har sett (utseendemessig selvfølgelig). De bærer et preg av å være designet av en som tidligere jobbet hos Duplo. Ta en nærmere titt på Acer, og ikke kom og si at de ikke er stilrene og estetiske. Det er for meg helt ufattelig at du kan komme med en slik påstand! Sorry om jeg virker litt kvass, men ble helt satt ut her.. Medion er i PC-verden det samme som McGordon er hos Dressmann.. billig og greit. Lenke til kommentar
schloemi Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 var akkurat på elkjøp og tok en titt på medion- PC'ene og må si at jeg ble veldig positivt overrasket over widescreen versjonen med DVD brenner... Etter min mening kan den NESTEN konkurere med Powerbook på utseende.... MEN så må jeg si at de andre billig-PC'ene ser helt forjævlige ut.... ser ut som om en full russer lagde dem for 6 år siden eller noe sånt..... Lenke til kommentar
stamkunde Skrevet 4. oktober 2021 Del Skrevet 4. oktober 2021 visste ikke at det fante det merket, og vi er i 2021, og dere har skrevet i 2003... er det ok med median i 2021? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå