Jakke Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Veldig seriøst spørsmål, for det virker som om Blizzard tror vi leser 6 A4-sider med EULA og Terms of Use Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Kva dei "trur" betyr ingenting så lenge du har godtatt dei. Då har du akseptert vilkårene som er lagt til grunn for bruk av deira produkt. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 Det er til tider vanskelig ser jeg å lese før man poster. Jeg spurte: Har dere lest? Vel, har du det? Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 hvorfor tror du at de tror det? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Det er til tider vanskelig ser jeg å lese før man poster. Jeg spurte: Har dere lest? Vel, har du det? Eg svarte på følgande utsagn: "for det virker som om Blizzard tror vi leser 6 A4-sider med EULA og Terms of Use". Kva dei trur og ikkje trur er irrelevant. Dei må sjølvsagt ta utgangspunkt i at alle har lese den sidan alle faktisk har akseptert den. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 Tenk hvor mange som faktisk hadde svart på grunn av at de er enig, og ikke at de bare vil spille om de hadde kortet den ned til mer generellt som folk hadde forstått og klart å lest på 10 minutter, og ikke tilsvarende antall timer Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 det blir på en måte ett kappløp med tiden.. rent metaforisk sett Lenke til kommentar
Kald Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Husker jeg var i godt humør en gang og startet å lese, men falt ut etter ett par minutter. Mye mer morro og spille enn å lese, trist men sant. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Har lest dem ja og ta det med ro, sjelen din er trygg i tilegg til både akterspeil og kontroll over egen kropp. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 eulaen er det samme som alle accept sidene man får når man installerer programmer, jeg vil si helt ærlig at mindre enn 98% leser det. I de fleste tilfellene så er det bare sunn fornuft som står der. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Nei har ikke lest dem, men så hadde jeg heller ikke kjefta på blizzard hvis de hadde bannet meg og vist til et punkt i EULAen som jeg har godtatt (Hver eneste gang det kommer en ny patch faktisk) det blir som å skrive under på en arbeidskontrakt du ikke har lest gjennom for så å klage på den etterpå. Edit: Ved nærmere ettertanke tror jeg faktisk jeg leste gjennom den 1 gang, men husker ikke hva som står der lengre. Og sånn btw: "If you do not agree with the Terms of Use, then (a) you may not register for an Account to play the Game, and (b) you may call (800)757-7707 within thirty (30) days after the original purchase to arrange to return the Game and to request a full refund of the purchase price. Once you accept the License Agreement and the Terms of Use, you will no longer be eligible for a refund." Hvis ikke du er enig i Terms of Use er det bare å ringe dem innen 30 dager så er det np. Så skjønner ikke hva det klages over her? Endret 21. oktober 2009 av Lightningwolf Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Det er mye som har blitt puttet in in EULAer som ikke burde vært der, som ikke gjelder i noen land osv. Sånn som Apple sin i OS X, man får ikke lov til å installere det på andre enn Apple sine maskiner. Den blir opphevet i Norge Klager ikke, sier bare at det er unødvendig å ha lange dokumenter som mange ikke leser, ikke kan lese, ikke orker lese osv. Hvorfor ikke korte den ned til en lesbar versjon? Men, forresten, lag på stor del av EU-serverne idag? Endret 5. november 2009 av Juliess Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Juridiske dokumenter skal som oftest dekke mange ting og man eventualiteter. De skal og avdekke hvem som hva av partene, deres ansvar med mer for å bruke de tjenester. Skjeldent du finner et juridisk dokumenter som sier "To use this you have to agree with me, ok?". Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Hva er det? =) End-User License Agreement Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Neinei, bear, men mer lettleselig og kortere. Men, er det noen som har biig lag på noen servere? Daggerspine Dragonmaw Vet de har mye ping Endret 5. november 2009 av Juliess Dobbelpost Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Men, er det noen som har biig lag på noen servere? Daggerspine Dragonmaw Vet de har mye ping PÅ login står det hvem som kan forvente høy MS Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Okej Nei, står ingenting hos meg. Står bare om Battle.net merge Endret 5. november 2009 av Juliess Dobbelpost Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 jo tror det står på login der Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 Hos meg står det ingenting :S Så fremst det ikke er i den Login Manager da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå