Keith Colburn Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg kjøpte denne pcen i fjor og har hatt problemer med lydutgangen hver gang jeg skal flytte på pcen og slår av strømbryteren på pcen. Dette problemet har jeg hatt siden jeg fikk pcen. Og nå har jeg fått dette problemet igjen. Mildt sagt frustrerende. Når jeg kobler opp pcen, kommer det ikke lyd ut til verken headset eller høytalere. Når dette har skjedd tidligere, har det ordnet seg ved at jeg har tatt høytalerkabelen inn og ut i forskjellige innganger i bakpanelet, helt til den begynner å fungere eller at den plutselig begynner å fungere av seg selv, og når den først fungerer da er den stabil. Da fungerer den helt til jeg skrur av strømbryteren på pcen og skal koble opp igjen. Det som er litt spesielt er at hvis jeg setter inn høytalerkabelen inn i mikrofoninngangen helt til jeg hører en lyd ala det smellet man hører når det "smeller for ørene" og setter samme kabel inn i den riktige utgangen for høytalere rett etterpå så får jeg lyd i 2 sekunder. Nå som jeg har dette problemet fungerer lyden plutselig i 2 sekunder for så forsvinne igjen uten at jeg fremprovoserer dette på noen måte :\ Lenke til kommentar
War Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 På hovedkortet eller pci-kort? Har du inn driveren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå