Thor Håkonsen Skrevet 20. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2009 Ett av de siste konsertbildene - denne gang fra ska-bandet Lame Ducks sin konsert på John Dee 17.oktober exif : 60mm @ f/2.8 1/2500 ISO 1250 Lenke til kommentar
Suic Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Ett av de siste konsertbildene - denne gang fra ska-bandet Lame Ducks sin konsert på John Dee 17.oktober exif : 60mm @ f/2.8 1/2500 ISO 1250 Veldig bra til å være ISO 1250. Har du fjernet noe støy i ettertid? Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Et stilig bilde som falt i smak, men jeg skulle gjerne ha sett resten av gitaren på høyre side. Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 6. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Veldig bra til å være ISO 1250. Har du fjernet noe støy i ettertid? Så lenge siden jeg la ut dette nå, at jeg hadde glemt ut å sjekke for tilbakemeldinger.. Bildene er tatt med Nikon D700, så jeg kunne sikkert ha gått enda litt opp på ISO. Ingen støyfjerning brukt Et stilig bilde som falt i smak, men jeg skulle gjerne ha sett resten av gitaren på høyre side. Der er vi enige om - men, det er mørkt, lys midt i mot osv - så komposisjon blir det (desverre) ofte så som så med på konsert. Man ( dvs jeg) knipser i grunn i vei, og håper på blinkskudd innimellom alt lyset rett i mot som ødelegger alt. Skal ta og legge ut ramma før dette når jeg kommer hjem for å vise hva jeg mener. Endret 6. november 2009 av ThorEH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå