Nauz Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg har en 99 Ford Focus og en tilhørende liste med ting jeg må få ordnet/gjort. I den anledning har jeg noen spørsmål! Har ikke spesielt god greie på bil, så trenger litt hjelp. Slik det ligger an nå, så er det montert på ikke-godkjente senkefjærer, rattet er "skjevt" og den sliter feil på dekka. Når jeg kjører rett frem, står rattet litt til venstre. Jeg syntes ikke bilen drar til noen av sidene. De medfølgende sommerdekkene er slitt veldig på innsiden, så det er tydelig at ikke forstillingen er helt som den skal. Hva tror dere? Det jeg tenkte var å kjøpe et ordentlig senkesett og godkjenne dette i vognkortet. Da må man vel uansett ha den på firehjulskontroll, så da blir muligens problemet med rattet løst i samme slengen? Hva slags senkesett vil dere anbefale? Senkesett m/støtdempere eller coilovers/justerbart senkesett? Hvilket merke? Er ikke ute etter det råeste og dyreste. Lenke til kommentar
Indian Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Kjøp fra Tyskland. Fikk Bilstein dempere for 3300 kroner for alle fire til en Caravelle. Tok 4 dager fra jeg betalte med Paypal til de lå på postkontoret i Strömstad. de har senkesett også mye billigere enn i Norge. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 Tenkte først og fremst å bestille fra Norge, har aldri bestilt noe fra utlandet før! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Bestille fra utlandet burde du lære deg. Det er mye penger å spare + utvalget er mye bedre! Paypal er en god mellom man som passer på at du ikke blir rundlurt, du må selvfølgelig ha litt vett Det er alltid noen som prøver å svindle.. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 Forslag til en side som selger senkesett til gode priser da? Tenkte egentlig å handle på Senk.no Fikk et seriøst og positivt intrykk av å lese på siden dems. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå