Xcited Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hei Jeg sliter litt med en dedikert server jeg prøver å sette opp i Linux for spillet Call of Duty 4: Modern Warfare. Har leita lenge på Google, men er dårlig med tutorials og sånt, så nå spør jeg dere i håp om at det er noen der som har prøvd detta her tidligere.. Hoveddealen er slik at når jeg prøver å koble til serveren så får jeg bare opp "Server version different: v1.0". Så jeg får ikke koblet til serveren. jeg brukte filer fra v1.7 for å sette opp serveren sammen med icculus.org sin COD4-Linux-server filer for å lage denne serveren. Jeg ser at i dvarlist så er det en variabel som sier 'shortversion "1.0"', men denne er bare Read-Only, så jeg vet ikke åssen jeg kan få endret dette, hvis det er den som er problemet her.. Håper noen her kan hjelpe meg med detta! Takk Lenke til kommentar
Xcited Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 Nevermind.. Det var visst linux-server filene som var til versjon 1.0.. Fant noen nyere fra icculus.org for versjon 1.7.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå