panbanan Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Firewall hit... firewall diiit... Hva er firewall.... hva er det godt for...? Har det av nå .. dvs på egenskaper på nettverksoppkoblinga mi.. Hva er alle disse software pakkene med firewall? Forskjellen.... Bestillt en router, hva er forskjellen på firewallen på den og den inni windows..? Er det lurt å ha på begge firewallene samtidig? Uff jeg er forvirret... noen som kan hjelpe meg litt her? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Firewallen i xp er meget dårlig det er ikke verdt å bruke den. En ruters firewall er dum den blokkerer porter og du må åpne de som trengs og der kan angrep komme, en software firewall er mer genialt (får også på boks) denne blokkerer angrep med regler og portene blir åpnet bare for det programmet som trenger det etter du ha bekreftet at det skal skje. Så en soft firewall vil jeg er det sikreste (får på boks, med dette mener jeg du kan kjøpe en boks med en softwarefirewall) Lenke til kommentar
Cid Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 http://www.zonelabs.com/store/content/home.jsp Ta en tur dit og les, kan laste ned forrige verson gratis og prøve, jeg anbefaler alle som er på nett mer enn ti minutter om gangen å installere Lenke til kommentar
panbanan Skrevet 22. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2003 takker... ok skjønner litt mer nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå