IMG_123 Skrevet 20. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Hei folkens! Legger ut et portrett jeg tok av en venn for en stund siden. Dette er første gang jeg prøver meg på noe sånt som dette, og det er definitivt noe jeg kommer til å gjøre igjen. Denne typen fotografering og manipulering er utrolig morro Som vanlig setter jeg pris på ærlig og konstruktiv kritikk! Jeg vil veldig gjerne vite hva som er bra, og hva som ikke er bra. La kritikken begynne! Endret 20. oktober 2009 av IMG_123 Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2009 Over 100 visninger, og ikke en eneste kommentar? Vil det si at bildet er perfekt?! Lenke til kommentar
Suic Skrevet 23. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2009 Pent! Hvilken tutorial brukte du? Link? Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2009 Pent! Hvilken tutorial brukte du? Link? Takk, jeg har ikke brukt noen turtorial Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 23. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2009 Eneste jeg stussa på var kanten rundt hodet, men ellers likte jeg det veldig godt Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2009 Eneste jeg stussa på var kanten rundt hodet, men ellers likte jeg det veldig godt Hva er det du tenker på? Er det klippingen du ikke er fornøyd med? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 25. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2009 Synes bare overgangen mellom hodet og bakgrunnen var litt rar, eller unaturlig.. Mulig det bare er meg da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå