morgenutgaven Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Apple har lagt sin elsk på multi-touch-teknologien og tar det enda et skritt videre med lanseringen av en mus. Les mer Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Niiiice, fy fillen den så digg ut Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 ok, en bevegelig ekstern touchpad. Lenke til kommentar
Nordentro Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Artig ide, men musa må jo være håpløs i forhold til riktig ergonomi som en mus...?? Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Om denne blir god å bruke er jeg spent på, men den er jo en fryd for øyet. Jøss. Tror jeg faktisk må skaffe meg en slik. Lenke til kommentar
aWNlY2FzaA Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Feedback ved trykk er ubrukelig? Noe mer ubrukelig til vanlig pc bruk skal du lete lenge etter Lenke til kommentar
-morten Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Microsoft demonstrerte sine ideer for Mouse 2.0 for et par uker siden, blant annet akkurat det samme: http://www.youtube.com/watch?v=07i18J3hm5g Lenke til kommentar
SiMoB Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Med fare for å virke dum: Hvor hviler man hånden sin på denne kuriøsiteten? Lenke til kommentar
Nator Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 It's white, it's shiny. It even has the logo of an apple on it. What more could you possibly ask for? Lenke til kommentar
epqr Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Veldig kult konsept! Men jeg ville nok ikke overlevd med den til vanlig bruk. Mus uten knapper? jeg irriter meg nok aver at scrolle-hjulet mitt ikke gir meg nok respons. Kunne hvert morsomt å i tilegg til en vanlig mus i så fall. Lenke til kommentar
Thorbear Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hmmm, støtte for håndledd i våre helse-sentrerte tider? Definitivt ikke en spillmus. Men jeg vil tro den har gode muligheter til å slå an hos diverse designere... (Er ikke det også liksom delvis målgruppen til Apple?) Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 En slik skal jeg nok ha meg med tiden. Muligens et punkt på ønskelisten Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hadde vært gøy om Apple satset litt mer på ergonomi. Hvis multitouchen fungerer like bra som på trackpaden til MBP så kan jeg ihvertfall vurdere musa. Lenke til kommentar
Juke Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg tror Magic Mouse kan være et knallbra produkt, i allefall for de som like litt mindre/flatere mus. Er man derimot en av de som liker å hvile hånda oppå musa eller liknende er det kanskje greit å satse på noe annet. Kan også tenkes at denne blir håpløs dersom man foretrekker mus med masse knapper som kan mappes til alt mulig rart i f.eks. spill. Er veldig nysgjerrig på hvordan denne blir å bruke i praksis i allefall. Har bestilt en selv, skulle den suge får jeg benytte meg av 14-dageren og returnere den igjen. Det er i allefall den stiligste datamusa jeg noensinne har sett om ikke annet, og jeg er veldig nysgjerrig på å teste den siden den skiller seg såpass mye fra det man er vant til å se av datamus med tanke på funksjonalitet. Lenke til kommentar
Crazymech Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Ser for meg at denne kan være god å bruke sammen med musematter som har noe å hvile håndleddet på. Kunne vært morsomt å prøve. Lenke til kommentar
inspo Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Microsoft demonstrerte sine ideer for Mouse 2.0 for et par uker siden, blant annet akkurat det samme:http://www.youtube.com/watch?v=07i18J3hm5g Haha! Flaut for Apple. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Om den er deilig å bruker er et godt spørsmål, men den pynter nok bra på skrivebordet Endret 21. oktober 2009 av Natrich Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Tanken på et slikt produkt har aldri slått meg. Men må innrømme det åpner horisonten for å hvordan interagerer med mus og pc. Hvordan vil dette påvirke brukeren og bruken av programvare i praksis? Dette produktet kan sees i likhet med det å ha én touchscreen på baksiden av mobiltelefonen som ekstra navigeringsfunksjonalitet. Syns det kunne vært litt mer info om fordeler ved bruk og hvordan de ser for seg brukeren lar seg påvirke av produktet. Kortsiktig og langsiktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå