TheCatIsALie Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg leter etter program for å designe et rom, men sliter litt.. Google Sketch er jeg helt ræva med, finner det noe enkelt? Siden jeg vil designe et data/spillerom, må det helt være data og slike objekter i program. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) google sketchup er jo det enkleste du får taki og samtidig ganske bra program. Man kan jo laste ned masse ting osv som andre brukere har laget. tok meg 5 min og lære det. Det er lekende lett. Om du skal ha enklere en det må du kjøpe the sims. Endret 20. oktober 2009 av spetwols Lenke til kommentar
lain Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 http://www.finn.no/eiendom/ Nederst til høyre har du "finn boligplanlegger". Mulig dette kan fungere for dine behov. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 Den var enkel å bruke, men litt for simpel (for liten TV o.l.) Får prøve sktetch senere. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Den var enkel å bruke, men litt for simpel (for liten TV o.l.) Får prøve sktetch senere. Ja det som er ulmpen. I sketchup kan man laste ned alt mulig man vil. og endre størelsene og på tinga. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Kjøp deg A3 ark med mm2 ruter, så er det bare å klippe ut de forskjellige møblene du har (kan tenke deg) og flytte rundt på.. =) Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 Forsåvidt ikke dumt, men vil ha i 3D. Og jeg komplett suger i å tegne. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 3ds max har en forholdsvis enkel løsning for det... *kremt* Men jeg tipper Google Sketchup er det enkleste og beste for deg i dette tilfellet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå