ÆddaBædda Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Hallo. Jeg har spiller bass i musikk-undervisningen på skolen. Etter første gang jeg spilte, har jeg ikke kunnet tenke på noe annet. Jeg kan nå 3 sanger, men har ikke lært noe annet enn å kunne spille sangene... Musikk-læreren kom til meg å sa at jeg burde kjøpe meg en bassgitar, siden jeg lærte fort sangene og er veldig interessert... Jeg tenker at siden jeg har akkurat begynt å spille, er det Ingen vits i å kjøpe en ny, skinnende bass gitar... Derfor satser jeg på brukt Jeg er nybegynner, så trenger ikke noen high-tech Uber pwn max 4k Bass gitar xD Så dette er spørsmålet: Noen her som har tips/forslag til første bassgitar kjøp? har funnet en brukt som følger med forsterker: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=19340738 Er dette et roverkjøp? PS: Angående pris så vil jeg si 0-6000, men foretrekker at forslagene ikke er på akkurat 5999,50 kr.... MVH DeSyvDverger Endret 20. oktober 2009 av DeSyvDverger Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Skal ikke uttale meg så veldig om den pakken du har funnet siden det var veldig lite info, men det så ut som en veldig typisk nybegynnerbass av den kanskje i overkant billigste sorten. Hadde jeg vært deg ville jeg vurdert å gått for å kjøpe bass og forsterker separat. Da får du mange flere valgmuligheter. Fant en Ibanez SR-305 (den mørkeblå med fem strenger) til en ganske så billig penge. Ibanez har mange rimelige og gode instrumenter. Denne har som sagt fem strenger, men det er ikke noen stor overgang fra fire til fem. Har selv hatt bassen hakket over i samme serien, og det var en skikkelig knallbass som jeg solgte med tungt hjerte. Forsterkere er ikke et område der jeg har spesielt god kompetanse, men er bassforsterkerne noe i nærheten av like bra som gitarforsterkerne er ikke Roland Cube Bass-serien noe dårlig kjøp. Endret 20. oktober 2009 av Flygg Lenke til kommentar
JacobDW Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 jeg så en aria-bass på finn til 1000 kr. Antar dette er en japan-laget bass fra sein 70/tidlig 80, og kan være et kupp, spør du meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå