andrerav Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Hei! Idag har jeg sluppet en ny sang som heter Monologue with the stars. Vokalisten heter Laura ten Hoedt (artistnavn Ladylau) og er fra Nederland. Sangen ligger her: http://printf.no/music/Escapedia%20-%20Mon...the%20stars.mp3 Denne sangen skrev jeg mens jeg leste boken "The life of the cosmos" av Lee Smolin (: Jeg spiller forøvrig alle instrumenter selv og gjør komponering/miksing/mastring selv også. Endret 21. oktober 2009 av andrerav Lenke til kommentar
jonaz91 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Første eg noterte meg var at miksen ligger veldig på overflata, viss du skjønner, noko som ikkje passar seg heilt for ei så "mektig låt" med atmosfære (synths og strings) og tunge gitarriff (burde vore meir fyldig og djup heilheitslyd). Det andre eg noterte meg var at det var jævla bra kompositorisk sett og god bruk av effektar og synth-lydar. Personleg kan eg absolutt ikkje fordra den type nightwish-vokal, men ser fra eit objektivt synspunkt at det likevel er veldig bra utført og passar bra. Så eg konkluderer med at du har absolutt peiling på kva du driver med, at dette er ei kanonlåt, og at eg personleg ikkje likar denne type musikk. Gratulerer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå