tymek Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 jeg lurte på om noen har noen gode tips ang. kjøp av digitalkamera. Problemet mitt er at jeg helst ikke viol bruke mer enn ca. 1500 kr, og vil selvføgelig ha det beste for pengene. Jeg har valget mellom å kjøpe nytt eller brukt, og lurer på hva som egentlig er smartest... Jeg har sett på et relativt gammelt kamera av typen Kodak DC5000, som var ganske dyrt i sin tid, men som jeg nå får meget billig og i god stand. Dette kameraet har ca. de samme spesifikasjonene som de fleste modellene innenfor mitt prisnivå. I tilleg er dette støt og sprut sikkert. Det har også i sin tid fått gode uttalelser, og bildekvaliteten er god. Jeg får også med et 64mb. minnekort. Har det skjedd så mye på markedet at jeg burde gå for et nytt kamera, f.eks. Fujifilm A202, som i utgangspunktet har de samme spesifikasjonene? Eller vil fortsatt det gamle være overlegent med tanke på kvalitet? Hvis noen har erfaring med dette Kodak kameraet setter jeg stor pris på at de deler erfaringene med meg! Mvh. Tymon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå