Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Vurderer å kjøpe - BMW 318i 1991

greiven

Anbefalte innlegg

Hei. Vurderer sterkt å investere i bil siden jeg er 18 år om 4,5 mnd (:D).

Har drevet og sett rundt på en del biler på autodb.no, og har endelig funnet en jeg synes var kjempefin å se til, samtidig som den ikke var så helsikkes dyr. Koster 15.000 kr, og som emnetittelen sier er det en BMW 318i 1991-modell.

Er noen feil med den, f.eks. en gåen dynamo. Hva vil dette evt. koste i tillegg? Er det verdt å kjøpe bilen pga. det?

Få deres meninger! :)

Bilen!

Endret av Kiimmeen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den der er herja med (han som eig den og ein kompis har bytta motor :no:) Det er sikkert heilt mogleg å få ein bil som fyngerar til under 15 000. Den der er gått over 200 tusen. Mest sansynleg tullekjøyrt av ein ungdom!!! Sikkert ein grunn til at han har så dårleg bilde.

Det kostar å vere kar, kjøp heller ein bil som passar til det budskjette du har.

Endret av Sigurdl
Lenke til kommentar

Heh, han har mangellapp for å få EU-godkjenning men tipper seg til at det er dynamoen som er årsaken til at bilen ikke starter, burde ikke mangellappen mer eller mindre påpeke hva som er galt?

Dette lukter scam.

Btw, ta deg en runde med forsikringskalkulatorere, her er Gjensidige sin: https://www.gjensidige.no/no/0/Privat/Forsi...y/Bilforsikring , selv fikk jeg over 9000 i premie på denne 318'enen.

Endret av Ducktoy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...