greiven Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Hei. Vurderer sterkt å investere i bil siden jeg er 18 år om 4,5 mnd (). Har drevet og sett rundt på en del biler på autodb.no, og har endelig funnet en jeg synes var kjempefin å se til, samtidig som den ikke var så helsikkes dyr. Koster 15.000 kr, og som emnetittelen sier er det en BMW 318i 1991-modell. Er noen feil med den, f.eks. en gåen dynamo. Hva vil dette evt. koste i tillegg? Er det verdt å kjøpe bilen pga. det? Få deres meninger! Bilen! Endret 21. oktober 2009 av Kiimmeen Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hvis bilen har strøm, så skal den starte.. Om dynamoen er ødelagt, så skal det IKKE ha innvirkning på om den vil starte eller ikke. Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Den der er herja med (han som eig den og ein kompis har bytta motor ) Det er sikkert heilt mogleg å få ein bil som fyngerar til under 15 000. Den der er gått over 200 tusen. Mest sansynleg tullekjøyrt av ein ungdom!!! Sikkert ein grunn til at han har så dårleg bilde. Det kostar å vere kar, kjøp heller ein bil som passar til det budskjette du har. Endret 21. oktober 2009 av Sigurdl Lenke til kommentar
greiven Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Sigurdl, se på den nye linken jeg har lagt til i første post Der ser du flere bilder av bilen! Endret 21. oktober 2009 av Kiimmeen Lenke til kommentar
Frank Stokke Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Ut ifra hva jeg ser av biler eid av innvandrere jeg får inn på jobb, vil jeg fraråde deg sterkt å kjøpe bil fra en innvandrer... Dette gjelder (tro det eller ei) uten unntak! Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Heh, han har mangellapp for å få EU-godkjenning men tipper seg til at det er dynamoen som er årsaken til at bilen ikke starter, burde ikke mangellappen mer eller mindre påpeke hva som er galt? Dette lukter scam. Btw, ta deg en runde med forsikringskalkulatorere, her er Gjensidige sin: https://www.gjensidige.no/no/0/Privat/Forsi...y/Bilforsikring , selv fikk jeg over 9000 i premie på denne 318'enen. Endret 21. oktober 2009 av Ducktoy Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Dynamo har ingenting med om bilen er eu-godkjent eller ikke. Eu-godkjenning går på sikkerhet og avgasser. Lenke til kommentar
greiven Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 Uansett, hull i bagasjerommet er vel aldri noen stor fordel. Spørs jo selvsagt hvor stort dette hullet er, men... Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Sigurdl, se på den nye linken jeg har lagt til i første post Der ser du flere bilder av bilen! Okay, hehe Men ville fortsatt ikkje satse på den av grunner eg lista opp i forrige post Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå