larnil Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Hei! Jeg har tenkt å kjøpe med Lib Tech Skate Banana 10. Hvor mye koster frakten fra buysnow med et snowboard produkt? Er det billigere å kjøpe et brett fra www.buysnow.com enn i Norge? Takker for raske og saklige svar! Lars Nilsen Endret 21. oktober 2009 av larnil Lenke til kommentar
MarkusL Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Hei Jeg har nettopp bestilt en jakke fra buysnow.com Jeg er ikke sikker på om det koster det samme for å frakte snowboard, men jeg fikk ihvertfall disse mulighetene å velge mellom: Option# 1: FedEx 24-48 hour International Priority service is $96 Option# 2: FedEx 4-5 business days International Economy service is $87 Option# 3: U.S.P.S. 10-14 business days Priority Mail International service is $47 (unfortunately, neither a tracking number or insurance will be available with this shipping option. Also, it could take up to 120 days to receive your order depending on customs) Ja, det er billigere å bestille snowboard fra buysnow.com enn å kjøpe ett i Norge, men det kommer ann på hvor mye du må betale i frakt og evt. toll. Mvh. Markus Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Og BuySnow driter i reglene fra Burton, de sender alle merker til Norge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå