rambo555 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 har en tape på videokameraet som jeg vil ha overført til pcn-. ikke brenne cd..hva slags program bruker man til dette? Lenke til kommentar
cb750f Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hva slags kamera har du? Er det firewire utgang på kameraet? Eller er det bare analog video utgang? Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Du kan jo fortelle oss hvilket kamera du har, og hvilke utganger det har =) EDIT: Meh. Beaten. Endret 20. oktober 2009 av Jckf Lenke til kommentar
rambo555 Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg har ledning til å koble cameraet til pcn MEN DET JEG SPØR ER HVORDAN MAN FÅR HELE FILMEN OVERFØRT TIL PCN... SLIK AT JEG SLIPPER Å DRA FRAM VIDEOKAMERAET Å KOBLE MEG OPP TIL LAPTOPPEN.HVER GANG JEG HAR LYST Å SE FILMEN.... SKJØØNER IKKE HVA DERE SKAL MED MODELL OG MERKE PÅ KAMERAET FOR. OG HVA SLAGS INNGANG ELLER UTGANG ER DET SAMME VEL? ALLTID ER DET NOEN UVITENDE IDIOTER SOM SKAL LEIKE SEG SMARTE... Lenke til kommentar
bb79 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Folk må vite hva slags modell du har for å kunne hjelpe deg, skjønner du. På samme måte som en mekaniker spør hva slags bil du har... Å skrive med store bokstaver gjør ikke saken lettere. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 ALLTID ER DET NOEN UVITENDE IDIOTER SOM SKAL LEIKE SEG SMARTE... Well said. Men sakl du ha hjelp må vi vite hva slags kamera du har og hvilke tilkoblingsmuligheter du har. Kassettfilm finnnes det svært mange varianter av, som VHS, VHS-C, Super-VHS, BETA, DV, Mini-DV etc. Noen krever egne digitaliseringsenheter, andre krever spesiele innganger på PC for å kunne overføre video. Dette er utstyr som ikke finnes på alle PCer. Lenke til kommentar
Nettulf Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Beklager, men fikk bare så lyst til å svare like flott som enkelte spør.... DU FINNER DET PROGRAMMET DU TRENGER I WINDOWS! Nettulf Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg har ledning til å koble cameraet til pcn MEN DET JEG SPØR ER HVORDAN MAN FÅR HELE FILMEN OVERFØRT TIL PCN... SLIK AT JEG SLIPPER Å DRA FRAM VIDEOKAMERAET Å KOBLE MEG OPP TIL LAPTOPPEN.HVER GANG JEG HAR LYST Å SE FILMEN.... SKJØØNER IKKE HVA DERE SKAL MED MODELL OG MERKE PÅ KAMERAET FOR. OG HVA SLAGS INNGANG ELLER UTGANG ER DET SAMME VEL? ALLTID ER DET NOEN UVITENDE IDIOTER SOM SKAL LEIKE SEG SMARTE... Takk for denne posten. Noe mer hjelp fra meg får du i alle fall ikke. Ha en hyggelig dag =) Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg har ledning til å koble cameraet til pcn MEN DET JEG SPØR ER HVORDAN MAN FÅR HELE FILMEN OVERFØRT TIL PCN... SLIK AT JEG SLIPPER Å DRA FRAM VIDEOKAMERAET Å KOBLE MEG OPP TIL LAPTOPPEN.HVER GANG JEG HAR LYST Å SE FILMEN.... SKJØØNER IKKE HVA DERE SKAL MED MODELL OG MERKE PÅ KAMERAET FOR. OG HVA SLAGS INNGANG ELLER UTGANG ER DET SAMME VEL? ALLTID ER DET NOEN UVITENDE IDIOTER SOM SKAL LEIKE SEG SMARTE... I dette tilfellet er vel det DU! Du spør om hjelp og så blir du sur når folk prøver å hjelpe? eh what? excuse me? DU har tydeligvis ingen peiling så hvorfor skal du avgjøre hva som er relevant informasjon å spørre om? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg vet svaret men du er så frekk at jeg ikke gidder å svare deg. Lenke til kommentar
magneska Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg har ledning til å koble cameraet til pcn MEN DET JEG SPØR ER HVORDAN MAN FÅR HELE FILMEN OVERFØRT TIL PCN... SLIK AT JEG SLIPPER Å DRA FRAM VIDEOKAMERAET Å KOBLE MEG OPP TIL LAPTOPPEN.HVER GANG JEG HAR LYST Å SE FILMEN.... SKJØØNER IKKE HVA DERE SKAL MED MODELL OG MERKE PÅ KAMERAET FOR. OG HVA SLAGS INNGANG ELLER UTGANG ER DET SAMME VEL? ALLTID ER DET NOEN UVITENDE IDIOTER SOM SKAL LEIKE SEG SMARTE... HURRA, dette var fantastiske greier! Lykke til Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg minner om Retningslinjene, §1: Innlegg må skrives på norsk, svensk, dansk eller engelsk. SMS-/leet-språk og dialekt er forbudt, det samme gjelder slang. Overdreven bruk av smilies, store bokstaver eller andre tegn er forbudt. Det blir ansett av både brukere og besøkende som skriking, og ønskes ikke. Trådstarter / deltagere i tråden bes om å redigere sine innlegg, i det minste holde seg unna caps-lock tasten fremover. Lenke til kommentar
bb79 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Anyways... for å prøve å føre til litt konstruktiv informasjon i denne tråden; Jeg tipper at du har et DV-kamera. For å få overført videoene dine kan du bruke HDVsplit. Det støtter så og si alle kameraer og er dessuten gratis. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå