Gå til innhold

Musikkbørsen - greit å kjøpe fra nett?

Zlash92

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har tenkt til å brenne bort no penger på en ny gitar og forsterker og tenkte å kjøpe fra musikkbørsen ettersom de ser ut til å være billigst på pris. Siden det blir en del penger vil jeg være på den sikre siden og vite at de har grei leveringstid og at det ikke vil forekomme komplikasjoner. Noen som har erfaring med musikkbørsen? De har lager i Norge og ikke bare i Sverige sant? Så det blir bare kostnader for normal frakt? (Ja, jeg vet de har butikker i Norge).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Jeg har tenkt til å brenne bort no penger på en ny gitar og forsterker og tenkte å kjøpe fra musikkbørsen ettersom de ser ut til å være billigst på pris. Siden det blir en del penger vil jeg være på den sikre siden og vite at de har grei leveringstid og at det ikke vil forekomme komplikasjoner. Noen som har erfaring med musikkbørsen? De har lager i Norge og ikke bare i Sverige sant? Så det blir bare kostnader for normal frakt? (Ja, jeg vet de har butikker i Norge).

Har ikke bestilt derfra selv, men kjenner flere som har gjort det uten noen store komplikasjoner. Prisen på frakt får du vel vite før du betaler..?

Dersom du går inn på hjemmesiden deres og trykker på informasjon -> köpsvillkor og scroller ned på den siden ser du det meste som er verd å vite om kjøp i Norge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...