Gå til innhold

Hjelp til å bygge en PC ! ;)

Anbefalte innlegg

Først vil jeg si at jeg ikke vet om dette er riktig del av forumet får dette spørsmålet, men siden det har med ny pc å gjøre poster jeg det her ;)

Jeg ønsker altså hjelp med å bygge en pc, eller hjelp til å lære å bygge en pc. Jeg har alltid ville kunnet bygge en pc, og det ser ut som flere og flere gjør det, men jeg har alltid tatt den lette utveien ved å kjøpe en ferdig laget. Men jeg er lei av dette, en av grunnene er at jeg ikke får pcen akkurat som jeg vil, men også at jeg ender opp med å betale ekstra penger jeg kunne brukt på annet. Jeg vet at det er mange på dette forumet som kan bygge en PC, og jeg ville satt veldig stor pris på det om dere kunne gitt meg noe informasjon om hvordan dere lærte det, hvor vanskelig det er, og om det er noe smart å eksprimintere med dette får første gang med deler på en total verdi på rundt 18-19 000,-

Stor takk til alle som hjelper meg ! ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
les manualene og ikke bruk hammer?

ting passer stort sett kun ett sted, så det er ikke noen stor kunst å bygge selv.

personlig lærte jeg av å prøve.

Takk for fort svar !

Ikke bruk hammer;P Nei, men jeg har hørt at det skal gå relativt enkelt, men gjør man ofte små feil i starten som kan skade systemet? For om det skjer blir det plutselig mye mye mye dyrere å bygge selv xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...