SAGE Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 To ting: Jeg syns at alt går så fordømt treigt, f.eks å åpne vinduer og ved hver eneste restart så blir oppløsningen sett til 640x480 Har alt av oppdateringer og OS ble innstallert igår....og har nettopp defragmentert. Hva nå? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Legg inn riktige skjermkortdrivere og sjekk at diskene kjører udma5 Bruker du illusion så kan det være det som resetter oppløsningen Lenke til kommentar
SAGE Skrevet 22. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2003 Vel dette er siste radeon-driverne og har funket uten problemer på win2000 siden de kom ut...kansje jeg må gå for 9700-modden istadenfor? Harddisk står på udma5 og cdr på udma2. Bruker ikke illusion. Noe annet? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Da vet jeg ikke akkuratt nå. Ta og formater hvis du orker er et forslag fordi xp skal ikke drive på slik uten at noe er galt. Eventuelt oppdater bios Lenke til kommentar
SAGE Skrevet 22. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2003 Fant ut av det med oppløsningen..og kansje det hjelper på farten også. Prøvde å tweake litt tidligere og det jeg gjorde var dette: <<<HKEY_LOCAL_MACHINESYSTEMCurrentControlSetControlSession ManagerMemory Management | | and double click LargeSystemCache and set it to 1. I believe this causes the kernel to be loaded to RAM. | | Change DisablePagingExecutive to 1 so XP will use RAM instead of paging.>>> Dette skulle visstnok være voldsomt bra for XP, men funket tydeligvis ikke noe spesielt godt for meg... Uansett, takker Admin'c Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå