katet Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hei Veit ikkje om eg har posta denne på rett plass men.. Eg har ein samsung LE40B530 og koplar PC`en til via VGA. Har kopla lyd til ved eigen kabel, men får ikkje lyd på TV`n. Veit ikkje om eg har kopla i rett hol eller om eg har noko feil instillingar elns.. Ber iherdig om hjelp / forslag til kva eg bør gjere ! Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hei Veit ikkje om eg har posta denne på rett plass men..Eg har ein samsung LE40B530 og koplar PC`en til via VGA. Har kopla lyd til ved eigen kabel, men får ikkje lyd på TV`n. Veit ikkje om eg har kopla i rett hol eller om eg har noko feil instillingar elns.. Ber iherdig om hjelp / forslag til kva eg bør gjere ! Lyden for VGA-kanalen på TV-er går som regel gjennom en egen minijack-kabel. I menyen på TV-en min kan jeg også velge å få lyd fra tuneren eller en scart-inngang, så sjekk dette. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) ... Veit ikkje om eg har kopla i rett hol ... Det kan jo heller vi ikke vite hvis du ikke forteller litt mer om hva du har gjort... På TV-en er vel tilkoblingen en minijack rett ved siden av VGA-kontakten og på PC-en bruker du samme hull som til høyttaler/hodetelefon. Endret 20. oktober 2009 av Mr D Lenke til kommentar
katet Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2009 haha. klart det vart lyd å kople til minijack kontakten ved sida av VGA kontakten ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå