vesleengen Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hei! som tittel tilsier: noen som kan noen gode sider med enkle og greie (og gratis) C# tutorials? Lenke til kommentar
HDSoftware Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 tja... Seks innlegg under din post ble det spurt om akkurat det samme, med mange gode svar. Lenke til kommentar
HDSoftware Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Dette er et tema som går igjen hele tiden: Trenger å lære... Hjelp til bok Hjelp til Tutor Hjelp...... etc. Og seks innlegg tidligere i listen, om du hadde sett litt lenger ned i forumet, så hadde du funnet ett innlegg som nettop sier "Har lyst til å lære c#" Hadde du åpnet denne så ville du funnet en mase gode innlegg og forslag Men ok, siden du ikke gidder lese eksisterende innlegg, men heller vil at vi skal fore deg så skal jeg så gjerne repetere i hvertfall mitt innlegg i den nevnte tråden: http://www.cetus-links.org/oo_csharp.html btw - Jeg mener ikke at du ikke skal spørre om alt mulig her, men det kan hende det lønner seg å søke litt i forumet her for veldig mye er allerede blitt besvart flere ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå