Need Help Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hei. Jeg går nå 2 året på Videregående, Medier og kommunikasjon. Jeg er ute etter generell studiekompetanse, eller så mye allmenn så mulig egentlig. Tiden nærmer seg og jeg må snart bestemme hva jeg skal gjøre på siste året. En ting jeg lurer litt på er hva kan jeg fordype meg i ? jeg har sjekket litt rundt og kan se at jeg kan fordype meg i fysikk og realfagsmatematikk. Jeg har hørt at disse fagene er smarte å ha med seg videre. Jeg har bestemt meg for å ikke fordype meg i Medier og kommunikasjon som er ett av valgmulighetene. Det jeg er litt usikker på er om jeg kan få realfagsmattematikk, fordi jeg fikk ikke T matte første år på medier og kommunikasjon. Jeg ville ha det, men skolen tok valget der ingen fikk T-matte av MK elevene. :S Har dere noen forslag i hva jeg kan/bør fordype meg i siste året? og kanskje dele noen erfaringer dere har opplevd - Need Help Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Er det medium og kommunikasjon (studieførebuande) eller påbygg du skal ta? Lenke til kommentar
Need Help Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 Er det medium og kommunikasjon (studieførebuande) eller påbygg du skal ta? påbygg tenkte jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå