Gjest Guest_Fortvilet_* Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hei. Jeg har vært forelsket i en gutt i over 1 år nå, men det er først nå i de siste månedene vi har begynt å få fart på sakene. Når vi er sammen alene, oppfører vi oss som et par. Sex har også vært inni bildet endel ganger. Først sa han at han bare likte meg fysisk, men var glad i meg som en venn. Vi fortsatte å rote selv om det ikke var lurt, og nå har vi kommet frem til at begge liker hverandre, og han har til og med sagt at han elsker meg. Det som sårer meg aller mest, er at han oppfører seg helt normalt og bare som en venn når det er andre folk til stede. Har snakket med han om det, men han sier at han liker meg men at han har problem med det å bli sammen med noen og offentliggjøre det. Noen som har innspill på hvorfor han kan være sånn, og hva jeg eventuelt kan gjøre for at dette skal gå glattere? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Du vet hvorfor, men vær mer hard to get og sett noen grenser. Enten så blir dere sammen eller så blir det slutt. Men du slipper å såret gang på gang. Lenke til kommentar
isprins Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Kan jo hende at han er sjenert da.. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Det kan være veldig mange grunner til at han oppfører seg sånn, og det er litt vanskelig å gi et konkret svar på hva det kan være. Han kan være sjenert. Han kan være usikker på hva han egentlig vil. Han kan være usikker på hva vennene hans mener. osv Det eneste rådet jeg kan gi deg utenom å ta tiden til hjelp, er å ta en prat med han og legg frem hva du vil ha ut av et forhold, og at offentligheten er viktig for deg. Sett dine krav til forholdet rett og slett. Lykke til Lenke til kommentar
Chaos8749 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Sliter med det samme... D er hardt:( Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Godt sagt Blåbær... Noen ganger må folk bare være litt realistisk for å unngå å bli såret. Det kan hende det ikke er relativt til din situasjon, men jeg hiver det inn. Endret 21. oktober 2009 av Narsissisten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå