FarAway Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Har en fremføring i morgen av tale. Tema er valgfritt og talen skal være på ca. 1-2 minutter. Jeg er helt blank om hva jeg skal skrive og hvordan jeg skal skrive en tale? Noen ideér og hjelp ? Lenke til kommentar
DasDiskusjonsDude Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Skriv om noko som engasjerer deg, noko som du ville ha likt å holde ein tale om. Snakk høgt og tydeleg. Kanskje du kan skrive om ein hobby? Kanskje om eit land? Om ein sport? Det er mange ting du kan skrive om, du kan skrive om kva som helst. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Bare husk å ikke skriv altfor formelt (en tendens jeg har). Husk at det skal være muntlig, slik at du ikke tenker før du skal opp og fortelle, "nei huff, jeg kan ikke lese dette". Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Vær entusiastisk og engasjert når du prater,slikt liker lærere.Ikke bare gå å sett deg når du er ferdig,men bli stående for å kunne besvare eventuelle spørsmål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå