Gå til innhold

Ny minibærbar til jente

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg skal kjøpe en minibærbar til en jente på 19 år. Jeg har funnet tre pcer som ser svært fine ut.

HER.

De viktigste kriteriene er følgende:

- pent, minimalistisk design

- liten og lett

- godt tastatur

- brukervennlig

- må kunne bruke itunes og internett samtidig

- wlan & bluetooth

- støtte for itunes og youtube

De viktigste sidene hun bruker, som må fungere fint er facebook, youtube, blogg.no & vg.

Så altså det jeg egentlig lurer på er om noen her har noen erfaringer med disse maskinene, de vil dele. Evt om det eksisterer noe bedre alternativ.

Er det noen stor forskjell på disse maskinene? Er det noe poeng i å bruke 700kr mer, eller er de like?

Og som et lite side spørsmål hadde det vært gøy om noen kunne hjulpet litt med fargevalg.

Jeg vet at dette kanskje er en smakssak, men jeg klarer ikke bestemme meg helt for hva jeg tenker ser best ut. Noen som kanskje kan si om de ser billige ut i noen farger.

Takk på forhånd :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ein venn som hadde ein av desse maskinene. Den virker tilsynelatene godt, eg legger ved bilete og namn. Du kan søke litt rundt denne maskinen, og finne ut litt meire om den. Men det beste er selvsagt ein vanleg bærbar, mini-datamaskiner er ofte plagsomme, fordi at du ikkje kan spille spill som krever litt stor skjerm, då vil ruten vere utenfor, og tastaturet er litt lite.

Denne datamaskinen heiter: Acer aspire one.

Eg er ikkje heilt sikker, men eg tur der er det den heiter.

post-186301-1256064053_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...