bokstavkjeks Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Har planer om å søke meg inn på datateknikk på NTNU neste år. Har fått høre at det er en god ide å ta ex.fac. før den tid. Det jeg lurer på er om det øker sjansene mine for å komme inn om jeg har tatt ex.fac. og også om jeg får fritak i noen fag eller emner senere? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Ex.fac...?,du mener vel ex.phil regner jeg med,siden ex.fac er en eksamen relatert til faget man studerer og kommer siden i studiet.Noen har den allerede første året og andre kan ha den 2 eller 3 året.Man kan ikke ta ex.fac uten at man å være tatt opp som student i noe fag slik jeg har forstått det. Ex.phil kan være greit å bli ferdig med først som sist,men vær obs på at ikke alle studier har krav om ex.phil.Dermed bør du sjekke om i faget du tenker å studere har ex.phil på programmet før du foretar deg noe. Endret 20. oktober 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
bokstavkjeks Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2009 Ex.fac...?,du mener vel ex.phil regner jeg med,siden ex.fac er en eksamen relatert til faget man studerer og kommer siden i studiet.Noen har den allerede første året og andre kan ha den 2 eller 3 året.Man kan ikke ta ex.fac uten at man å være tatt opp som student i noe fag slik jeg har forstått det. Ex.phil kan være greit å bli ferdig med først som sist,men vær obs på at ikke alle studier har krav om ex.phil.Dermed bør du sjekke om i faget du tenker å studere har ex.phil på programmet før du foretar deg noe. Nei, mener ex.fac: http://www.hit.no/nxcnor/content/view/full...language/nor-NO Det er ikke en del av studiene jeg har tenkt til å ta senere, men har blitt fortalt at hvis jeg tar det slipper jeg å ta fordypningsoppgave. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå