Sitronsaft Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Har veldig lyst til og operere, da den plager meg virkelig. Noen som vet hvem jeg burde snakk med da? Fastlegen min? Eller er helsesøster en idè? Synes dette blir helt unødvendig, litt hysterisk på en måte. Ikke tenk på det, er ingenting galt med utovernavle Jeg synes ikke det er stygt i det hele tatt, og du har ingenting å være flau over. Alle kan ikke like alt og man kan ikke bli likt av alle, du vil alltid kunne finne noen som ikke liker utovernavle, på samme måte som du vil kunne finne noen som ikke liker innovernavle. 1 Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Jeg synes det er snodig, selv har jeg ikke det, hehe. Det er noe jeg faktisk ikke har tenkt så mye over, men jeg har kun sett et mindretall med slik navle. Lenke til kommentar
Gjest sophie Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Hmm. Det du kan er å pierce den,og bruke en litt stor ring for å skjule den,hvis du ikke vil vise den. Lenke til kommentar
Gjest sophie Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 OOPS. ikke ring,mente HAHAA. ring. lol. Jeg mente ikke ring,mente liksom stor.. greie som henger ned øøh. fant ikke på noe bedre ord,aner ikke hva det heter heller. Bruke en litt stor piecing kanskje man kan si :0 LOL. Lenke til kommentar
lloll Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2011 Jøss, lenge siden jeg publiserte dette! Har nylig tatt hull i navlen, og navlen "skjules" Kan godt legge ut bilde, Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Jøss, lenge siden jeg publiserte dette! Har nylig tatt hull i navlen, og navlen "skjules" Kan godt legge ut bilde, Jeg er åpen for å se bilde! Gjerne med og uten "pynt" Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Innover er penere, men det er virkelig ingen big deal. Jeg synes du bekymrer deg helt uten grunn Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Det er så utrolig mye rart som blir problematisert i våre dager at jeg blir helt dårlig... I våre dager? Det har vel alltid vært slik. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Selv synes jeg utovernavel er turnoff, men jeg ser ikke no gærnt med din navel Det er ekkelt når det stikker lengre ut enn det selve magen gjør. Lenke til kommentar
lloll Skrevet 6. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) ikke så nøye av piercingen, men navlen vises ihvertfall ikke! tør for første gang å vise fram magen min! bilde fra navlen før, ligger i den første posten Den "knotten" har "krympet"/gått litt lengre inn enn på det første bildet, siden jeg har lagt mere på meg, og at det er to år siden sist Endret 6. januar 2011 av Anneliew 1 Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 ikke så nøye av piercingen, men navlen vises ihvertfall ikke! tør for første gang å vise fram magen min! bilde fra navlen før, ligger i den første posten Den "knotten" har "krympet"/gått litt lengre inn enn på det første bildet, siden jeg har lagt mere på meg, og at det er to år siden sist Ser ut som du har innovernavel da Fin mage du har forresten Lenke til kommentar
Special P Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Kan ikke si at jeg er noen stor fan av rumpenavel. Men ser ut som du har valgt en piercing som dekker mest mulig da, så ser det nesten ikke hos deg Du har en fin mage forresten, jeg liker fine mager Lenke til kommentar
lloll Skrevet 6. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2011 Takker! Piercingen dekker helt ja, så er veldig fornøyd! Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Ser mer ut som innover enn utover ja. Dessuten har du en mage å være stolt av også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå