Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hva synes du om utovernavle?

lloll

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Svein_*
Har veldig lyst til og operere, da den plager meg virkelig.

Noen som vet hvem jeg burde snakk med da? Fastlegen min? Eller er helsesøster en idè?

Kjære deg.

Du må ikke finne på å gjøre noe med den flotte , sexy utovernavlen din. Gutter som meg elsker å se på og kose med sånne navler. Ikke ødelegg den med å skjære i den. Ta vare på den. Slike flotte navler , vokser ikke på trær. 90 % av alle mennesker har innovernavle. Er det ikke flott da , og ha noe som ikke alle andre har. Hvorfor må vi på død og liv være kopier av alle andre?

Hilsen Svein

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_svein_*
Hvorfor skal man ikke gjøre som alle andre? Om ingen hadde hoppet utfor stuppet, hadde du gjort det du da?

Hva er stupp for noe? Ellers synes jeg sammenligningen halter. Å kaste seg utfor et stup betyr kvestelse eller død. Men å ha en utovernavle er helt ufarlig , og gjør ingen skade for noen . Når en vil gjøre som alle andre har man som regel ingen egen mening og gjør som saueflokken og dilter etter ledersauen og breker bæææ når ledersauen breker bææ!

Å operere en nydelig sexy utovernavle som det er en estetisk nytelse å se på , til en dødsens kjedelig innovernavle, skjønner jeg lite vitsen med. Det er min mening , og den må jeg ha lov til å ha!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Guest_Svein_*
Utovernavle er styggere enn innovernavle mener jeg, helt klart. Men ikke noe å tenke mye over i det hele tatt spør du meg. Hadde ikke hatt dårlig samvittighet om jeg hadde hatt utovernavle.

Dårlig samvittighet? Er det noen som kan velge mellom innover eller utovernavle? Jeg trodde en måtte ta til takke med den navlen en fikk utdelt?

Lenke til kommentar
Gjest kristian88

jeg syns mere synn på de guttene som ser på navelen din og ikke resten av kroppen din ;)

jeg har hatt my share av jenter og kan ikke huske en gang at jeg har sett på navelen. det er ingenting og være urolig for. hvis noen komenterer navelen framfor pupper og rumpe så ville jeg heller syntes synn på dem.

Lenke til kommentar

Kan være ekkelt i enkelte tilfeller der det er ekstremt, men den navlen der så helt normal ut etter min mening. Jeg trodde at det var pga mer fett på kroppen at noen har mer innover enn andre jeg men... Du har ikke noe å være flau over. :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Gjest Markus (17)

Ingenting å være flau over. Dem fleste med utovernavle er flau av den, og kunne ønske at den ble borte. Ikke noe å tenke over. Det er en navle, en del av kroppen din, opererer du den bort får du et stort stygt arr.. Flere som vil legge merke til det! (Jeg synes utovernavle på en stram og fin mage er fint jeg da :O)

Lenke til kommentar

Jeg syns utovernavle er tøft.

For å være helt ærlig, så gir jeg langt f**n i hva slags navle folk har. At folk i det hele tatt bryr seg om hva slags form navlen deres har er for meg komplett uforståelig.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Er eier av en utovernavle. Who cares? det er en navle? Hvilke navler er det som er fine egentlig? Innovernavle er jo et sort hull. Det er vel egentlig ganske fint fordi de fleste har det. Men hvem faen er det som får velge hvaslags navle man har? Skal liksom gutten ikke like jenta fordi hun har utovernavle? Hun fikk ikke velge den, og hun må godta den, og det må alle andre rundt henne også. Og navlen har vel ingenting å si?

Lenke til kommentar

Sorry kommer til å høres ut som en dritsekk.

Men på jenter så synes jeg det ikke er noe spesielt fint. Innover er mye finere.

På gutter tenker ikke noe over det, bryr meg i grunn lite.

Må si meg enig med denne.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Turak

Det er så utrolig mye rart som blir problematisert i våre dager at jeg blir helt dårlig...

Menneskets evulusjon på sitt beste!

Lurer på om det er noen andre dyr som har slike tanker, noen primater kansje?

Personlig så er navelen den siste tingen som taler til meg når vi snakker om utseendet - om det når meg i det hele og de store, faktisk kan jeg ikke ha husket og en gang ha tenkt på dette før jeg så denne tråden!

Jeg håper et av dere som VIRKELIG ikke kan fordra utovernavel blir hodestups forelska i en, dere kysser og koser - etter flere måneder er dere så sikker på hverandre at dere vil ha sex.. klærne faller og vi takker gud for den søte ironien!

Personligheten deres er en større vederstyggelighet en utovernavel i deres egene øyne!

Forøvrig hadde trådstarter en deilig mage - kan dessvere ikke fornedre meg til å kommentere navelen til noen ... ikke en gang anonymt på internett.

Kaktuz:

Så du liker ikke navler av noe slag, men piercing i navelen er pent?

Dette er seriøst som nervegass for hjernecellene mine..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...