lloll Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) - Endret 21. januar 2011 av lloll Lenke til kommentar
SML Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Utovernavle er helt naturlig, og absolutt ikke noe å være flau over Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 AVhenger av resten av kroppen Lenke til kommentar
j-- Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 På ingen måte noe jeg ville brydd meg om, ville ikke reagert på det engang. Du er jo langt ifra den eneste som har det Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Spørs da hvor langt ut den "stikker" men det der er da ikke noe å være flau over,ikke i det hele tatt Lenke til kommentar
lloll Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2009 Weeh, takk for alle svar! Dette var godt for selvtilliten min! :!: Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg har også utover navle, og personlig synes jeg innovernavle er ekkelt. Ser jo ut som en mørk og skummel grotte. Utovernavle er kult. Lenke til kommentar
Gjest Utovernavle Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Undertegnede synes at utovernavlen din er sexy og kjempeflott. Utovernavle er eksklusivt og mye mere spennende enn en dusin- innovernavle. Vær stolt av navlen din. Synes absolutt du kan vise den fram. Hilsen Sveinung Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Folk med utovernavle går jo glipp av alle gledene med navlelo og sånt .... 1 Lenke til kommentar
lloll Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 Tusen takk for alle svar! :!: Hver gang jeg ser en jente med utovernavle i ett blad ellernoe, hopper jeg nesten alltid i taket av hvor glad jeg blir av og se jeg ikke er den eneste Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Har alltid lurt på hva som gjør at noen har inn og andre utover navle . (Denne skal i "snedige ting du lurer på" tråden ). Lenke til kommentar
Coa Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Utovernavle er digg. Går den an å være flau over å ha utovernavle? :!: Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Sorry kommer til å høres ut som en dritsekk. Men på jenter så synes jeg det ikke er noe spesielt fint. Innover er mye finere. På gutter tenker ikke noe over det, bryr meg i grunn lite. 2 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Utovernavle er digg. Går den an å være flau over å ha utovernavle? :!: Nei det går ikke ann. er så glad jeg har det. Lenke til kommentar
Porto Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Sorry kommer til å høres ut som en dritsekk. Men på jenter så synes jeg det ikke er noe spesielt fint. Innover er mye finere. På gutter tenker ikke noe over det, bryr meg i grunn lite. +1 Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Det er ikke fint på jenter nei Jeg forbinder utovernavle med små jenter/gutter haha Lenke til kommentar
lloll Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 Har veldig lyst til og operere, da den plager meg virkelig. Noen som vet hvem jeg burde snakk med da? Fastlegen min? Eller er helsesøster en idè? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Har veldig lyst til og operere, da den plager meg virkelig.Noen som vet hvem jeg burde snakk med da? Fastlegen min? Eller er helsesøster en idè? Ta det med ro, ingen som bryr seg. Hvertfall ikke den du skal dele deler av livet ditt med i framtiden. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Har veldig lyst til og operere, da den plager meg virkelig.Noen som vet hvem jeg burde snakk med da? Fastlegen min? Eller er helsesøster en idè? Hvor gammel er du egentlig? Ettersom du nevner helsesøster ... Helsesøster har ikke noe med dette å gjøre. Om fastlegen din kan gjøre noe vet jeg ikke. Han kommer sikkert til å be deg om å vente. Men snakk med fastlegen din først. Husk å si at du aboslutt ikke liker den. Kan hende han anbefaler deg videre eller så kan det hende h*n kan fjerne den. Om fastleger kan sånt kan jeg ikke svare på. Hvis fastlegen din ikke kan hjelpe ville jeg ha snakket med en privat praksis som driver med sånt. Høre hva dem sier etc. Privat koster ja, men tviler på at dette er noe du får dekket uansett. Skal ikke si 100% men tviler. Vet ikke hvor fint det blir med en operasjon. Er kanskje ikke verdt det hvis du får et stygt arr istede? Så du må vurdere om det er verdt det. Og husk at du ikke kan få den tilbake... Lenke til kommentar
Gjest Guest_gutt_* Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Innovernavle er definitvt penere ja. Mange utovernavler er bare sykt ekle etter min mening. Trådstarter sin derimot var langt ifra noe stygt syn, tenkte ikke noe over at det var en utovernavle en gang. Det er nok flere som har verre enn det. ikke tenk over det, de fleste legger overhodet ikke merke til sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå