youtube Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Aller, aller skumleste skrekkfilmen du har sett !? Jeg ønsker en real utfordring, og lurer på hva folk kan by meg. Er veldig glad i skrekkfilmer, og liker å tro at jeg ikke er så lettskremt ;p Kan du overbevise meg om noe annet..? skrekkfilmer som bare er veldig gode(men ikke like skumle) er også godtatt Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Skrekkfilm er et emne det eksisterer et ekstremt stort antall tråder av fra før. Vanligvis ville jeg flettet tråden her inn i en allerede eksisterende med samme tema, men utvalget er faktisk så enormt at det er mer hensiktsmessig å lenke til dem ved en stenging av denne: Skumleste film dere har sett? Bra og skummel skrekkfilm? Anbefalinger av skrekkfilmer Tips til skrekkfilm (første svaret i denne har enda flere lenker) En ordentlig god skrekkfilm En "bra" Skrekkfilm!? Leter etter skumle filmer En skikkelig skrekkfilm? Trenger en god skrekkfilm Skrekkfilm, grøssere, hvilken er verst? Skrekkfilm med damen. Forslag til verstinger? Anbefale noen skrekkfilmer? Tidenes skumleste filmer! HAHA vet dere om noe VIRKELIIIIGG frytelig skrekkfilm? Anbefaling av dritskumle grøssere Noen nifse filmer Skumleste film dere har sett? Hvilken skrekkfilm/grøsser er den beste i verden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg