Gå til innhold

fjerning av hår på magen..

Anbefalte innlegg

Hei, har ganske mye hår på magen for og vere på min alder og synst ikkje det er så fint heller, lurer på om noen vet noen gode metoder og fjere håra på??

får e sån sjegg etter fjera håranne liskom:O

har tengt på og bruke eppelator ellr vokse magen ellr hår fjernings krem, hva anbefaler folk

g15

Endret av rsagneskar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ja får man bare mer hår av det etter hvert??

hvordan blir håran når di vokser ut igjen??

Jeg føler at fjerning av hår ved bruk av diverse trimmere\barberingsutstyr gjør at hårene vokser mye grovere og stivere enn hva de i utgangspunktet var?

Mener å ha lest at med voksing så vil du i de fleste tilfeller ta med deg røttene i tilegg, og hårene vil altså ikke bli hardere\stivere.

Lenke til kommentar

Jeg barberer magen mellom veiviser og brystet, hårene har ikke blitt noe stivere der iallefall. Må vel ta det etter 3-5 dager for å holde det relativt godt.

Men for at det skal holde litt, så tar du å vokser! Fordel å trimme det LITT før du vokser for at det skal hjelpe og du slipper å gå over for mange ganger..

Lenke til kommentar

epilator er noe av det j*vligste jeg har vært borti. Ble en litt ufrivillig prøve kanin med eksen.. det var ikke mange sekundene før jeg måtte gi meg.

Voksing så drar du, på samme måte som epilatoren, ut hårene i det fleste tilfellene. Da vil du derfor ha "nye" hår som vokser ut igjen. Disse vil derfor ikke være stive, mørkere og tykkere som ved barbering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...